Thailand -laos -Thailand
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
Thailand -laos -Thailand
ik wil 1,5 maanden naar thailand.
En daar bij bij aankomst in Bangkok doorreizen met bus trein naar laos.
in Laos een week of 2 blijven en weer terug naar Thailand
Wat voor Visum heb ik nodig.
Want ik krijg een 30dagen visa (tourist)voor Thailand dat blijf ik ook ongeveer maar plak er 2 weken Laos tussen dus totaal 45 dagen (aankomst en vertrek)
Wat of welke visum moet ik hebben?
Alvast Bedankt john
En daar bij bij aankomst in Bangkok doorreizen met bus trein naar laos.
in Laos een week of 2 blijven en weer terug naar Thailand
Wat voor Visum heb ik nodig.
Want ik krijg een 30dagen visa (tourist)voor Thailand dat blijf ik ook ongeveer maar plak er 2 weken Laos tussen dus totaal 45 dagen (aankomst en vertrek)
Wat of welke visum moet ik hebben?
Alvast Bedankt john
- Denhakke
- Volwaardig lid
- Contacteer:
-
- komt net kijken
Dan moet je wel via een vliegticket bewijzen dat je binnen 30 dagen het land weer uitgaat. Zie ook http://www.thaiconsulate-amsterdam.org. Anders moet je een single entry van 25 euro halen. Als je via land Thailand binnenkomt, hoeft dit niet en krijg je een gratis Visa on arrival.
Groet,
Claudia
Groet,
Claudia
- Ben
- Expat
Vliegticket ??Clau schreef:Dan moet je wel via een vliegticket bewijzen dat je binnen 30 dagen het land weer uitgaat. Zie ook http://www.thaiconsulate-amsterdam.org. Anders moet je een single entry van 25 euro halen. Als je via land Thailand binnenkomt, hoeft dit niet en krijg je een gratis Visa on arrival.
Groet,
Claudia
Op VOA binnen in Thailand geeft recht op 30 dagen steek dan de grens over naar Laos dat geeft je bij terugkomst weer 30 dagen
rect om te blijven .
Geen ticket nodig
Het ticket heb je nodig als je 30 dagen VOA + 2 border runs en dan wil men dat ticket zien anders kom je er niet meer in .
zo zit dat .
-
- Volwaardig lid
De regels zijn volgens mij enigszins aangescherpt.
Als mijn vrouw en kinderen voor meer dan 30 dagen naar Thailand gaan en dat ook duidelijk blijkt uit de vluchtdata, dan wordt er op Schiphol gekeken of er een visum in het paspoort zit. Is dat niet het geval dan wordt er moeilijk gedaan vanwege het ontbreken van een visum. Ook wordt niet geaccepteerd dat je zegt dat je voor het eind van de 30 dagen periode de grens over gaat.
Als mijn vrouw en kinderen voor meer dan 30 dagen naar Thailand gaan en dat ook duidelijk blijkt uit de vluchtdata, dan wordt er op Schiphol gekeken of er een visum in het paspoort zit. Is dat niet het geval dan wordt er moeilijk gedaan vanwege het ontbreken van een visum. Ook wordt niet geaccepteerd dat je zegt dat je voor het eind van de 30 dagen periode de grens over gaat.
Live your dream, don't dream your life.
- Ben
- Expat
Wouter_Udon schreef:De regels zijn volgens mij enigszins aangescherpt.
????? Hier wordt nog vollop Op VOA en 2 x de grens overgestoken
Wie dus een rondreis door Azie maakt met begin in Thailand laos cambodja maleisie en weer Thailand als eind boekt voor vertrek naar Ned voor 3 maanden moet dan een visa voor thailand van 90 dagen halen .
Lijkt me sterk .
-
- Volwaardig lid
Waar het op Schiphol om gaat is dat je kunt aantonen dat je zonder visum, voor het eind van de 30 dgn periode Thailand uit bent. En bij een rondreis kun je meestal wel documenten overleggen hieromtrent.Ben schreef:Wouter_Udon schreef:De regels zijn volgens mij enigszins aangescherpt.
????? Hier wordt nog vollop Op VOA en 2 x de grens overgestoken
Wie dus een rondreis door Azie maakt met begin in Thailand laos cambodja maleisie en weer Thailand als eind boekt voor vertrek naar Ned voor 3 maanden moet dan een visa voor thailand van 90 dagen halen .
Lijkt me sterk .
Bij mijn vrouw en kinderen is het elke keer weer opnieuw gez**k vanwege het ontbreken van een visum.
Live your dream, don't dream your life.
-
- Volwaardig lid