LTU

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#31 Bericht door Wouter_Udon » zaterdag 05 januari 2008, 03:21

Totender schreef:Wel erg off-topic. :wink:
Maar wel errug lekker!! :D
Live your dream, don't dream your life.

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#32 Bericht door Wouter_Udon » vrijdag 11 januari 2008, 13:23

Nog even de terug-ervaring opschrijven:
De terugreis vertrok met een minimale vertraging van ca. 15 min.
We zaten dit keer in het middenstuk met z'n vieren naast elkaar. Het lijkt wel alsof de beenruimte in het midden iets groter is dan aan de zijkanten.
Service aan boord is goed, alleen soms een beetje chaotisch. Als voorbeeld: De èèn kwam de bladen van de lunch ophalen terwijl de ander even later koffie kwam brengen: dat was dus niet meer nodig want de kopjes waren al keurig opgeruimd.
Wat me de vorige keer ook al was opgevallen: de stewardessen werken in een behoorlijk tempo en zijn behulpzaam maar het lijkt allemaal een beetje plichtmatig, een lachje kan er niet af. Misschien ben ik teveel verwend door de Aziatische stewardessen.
Verder was het goed en is de prijs-kwaliteitverhouding prima.
Jammer dat het mij zo'n 2 1/2 uur kost om er te komen.

Me&Myself&I
Veel ervaring
Veel ervaring

#33 Bericht door Me&Myself&I » vrijdag 11 januari 2008, 20:40

Sounds all ok!! :D

Echter nog 1 vraagje?? Jij bent vanuit Duss gevlogen? Had iedere stoel zijn eigen scherm in de stoel voor zich?

Zelf vlieg ik ergens begin april met LTU voor het eerst alleen van Duss naar BKK en ben erg benieuwd. Ik zelf ben 1.81m dus verwacht enigzins redelijk te kunnen zitten.
Weet iemand toevallig ook hoe het zit als iemand die 16 jaar is alleen deze oversteek gaat maken?
Some things are just meant to be!!

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#34 Bericht door Wouter_Udon » vrijdag 11 januari 2008, 20:47

Me&Myself&I schreef:Sounds all ok!! :D

Echter nog 1 vraagje?? Jij bent vanuit Duss gevlogen? Had iedere stoel zijn eigen scherm in de stoel voor zich?

Zelf vlieg ik ergens begin april met LTU voor het eerst alleen van Duss naar BKK en ben erg benieuwd. Ik zelf ben 1.81m dus verwacht enigzins redelijk te kunnen zitten.
Weet iemand toevallig ook hoe het zit als iemand die 16 jaar is alleen deze oversteek gaat maken?
Zoals te doen gebruikelijk in de economy class heb je geen eigen TV scherm.

Met een lengte van 1,81 mtr moet het geen probleem zijn. Ik zelf ben 1,8 mtr. lang en vond het best wel gaan.

Als je 16 bent mag je zonder begeleiding in een vliegtuig stappen. Je moet uiteraard wel een eigen paspoort hebben.

Me&Myself&I
Veel ervaring
Veel ervaring

#35 Bericht door Me&Myself&I » vrijdag 11 januari 2008, 21:03

Klopt het dat men vanaf 14 jaar alleen mag reizen?

In juni komt een neefje van 16 over en de maand daarop mijn zoon van 15, krijgen die dan ook wat begeleiding onder weg of niet?
Kan toch niet echt foutlopen wel zo'n directe vlucht?

En eigen tv scherm is wel leuk tijdverdrijf maar ik kijk toch altijd wel naar de juiste verhouding prijs/kwaliteit. En men moet de drakjes afrekenen hè? Hoe veel word er berekend per consumptie? En word dit dan cash afgerekend? Zoja, in welke valuta dan?
Some things are just meant to be!!

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#36 Bericht door Wouter_Udon » zaterdag 12 januari 2008, 07:45

Me&Myself&I schreef:Klopt het dat men vanaf 14 jaar alleen mag reizen?

In juni komt een neefje van 16 over en de maand daarop mijn zoon van 15, krijgen die dan ook wat begeleiding onder weg of niet?
Kan toch niet echt foutlopen wel zo'n directe vlucht?

En eigen tv scherm is wel leuk tijdverdrijf maar ik kijk toch altijd wel naar de juiste verhouding prijs/kwaliteit. En men moet de drakjes afrekenen hè? Hoe veel word er berekend per consumptie? En word dit dan cash afgerekend? Zoja, in welke valuta dan?
Ik weet niet precies wat de minimum leeftijd is waarop iemand zonder begeleiding mag vliegen.
Ik dacht dat dat 12 jaar was, maar in geval van twijfel gewoon even aan het reisburo of LTU vragen.

Alleen alcoholhoudende dranken moeten worden betaald en dat gebeurt in euro's. Ik zelf drink nooiit alcohol tijdens het vliegen dus over prijzen kan ik je niet echt informeren. Ik dacht dat de prijzen ongeveer 2 of 2,5 euro zijn per alcohol consumptie.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”