Non O
Moderator: Loempia
-
- Expat
Non O
Hallo forummers,
2 maal ben ik als tourist naar Thailand gegaan. Kaart ingevuld in het vliegtuig en binnen 30 dagen weer weg.
Nu ga ik 80 dagen dus heb ik een Non im O visum gehaald bij de ambassade. Moet ik nu toch dat kaartje in het vliegtuig invullen ?
2 maal ben ik als tourist naar Thailand gegaan. Kaart ingevuld in het vliegtuig en binnen 30 dagen weer weg.
Nu ga ik 80 dagen dus heb ik een Non im O visum gehaald bij de ambassade. Moet ik nu toch dat kaartje in het vliegtuig invullen ?
หลงรัก
- Ben
- Expat
Re: Non O
jomel17 schreef:Hallo forummers,
NEE
Je moet je instapkaart bewaren .
-
- Expat
Uiteraard vul je dat kaartje weer in.Zonder dat kaartje laten ze je bij de immigratie niet eens door.
Of je mag het ter plekke invullen onder boze blikken van de wachtenden na je of je mag het invullen en achteraan weer aansluiten.
Het kaarje is de TM6 (arrival/departure card,de naam zegt het dus al) en de ene helft houdt de immigratie bij binnenkomst en de andere helft wordt (ingevuld) ingeleverd bij vertrek.
Of je mag het ter plekke invullen onder boze blikken van de wachtenden na je of je mag het invullen en achteraan weer aansluiten.
Het kaarje is de TM6 (arrival/departure card,de naam zegt het dus al) en de ene helft houdt de immigratie bij binnenkomst en de andere helft wordt (ingevuld) ingeleverd bij vertrek.
- Ben
- Expat
dutch schreef:Uiteraard vul je dat kaartje weer in.Zonder dat kaartje laten ze je bij de immigratie niet eens door.
Sorry dutch het zou er op neerkomen als ik terug ga met een re entry en weer terugkom in Thailand dat ook ik dat in moet vullen
never en nooit gedaan en ook geen probleem mee gehad ik vul zelfs
elke 90 dagen bij melding het eerste nr van de toenmalige VOA in van een aantal jaren geleden toen ik met een visa binnenkwam ook never een probleem .
Bij de re entry kreeg ik een enkel een stempel van arrival in het paspoort 90 dagen erna melding gemaakt no problem .
Daarom zei ik NEE maar goed de meningen verschillen en ik sluit het niet uit bij de een wel en de ander niet maar een visa blijft een visa NON O NON B Retyrement of welke dan ook .
Dus Jomiel ik zou het alsnog invullen als men ernaar vraagt
ben je snel door
Dus JA
Sorry voor de verwarring
-
- Volwaardig lid
-
- Expat
- Ben
- Expat
Phuket Dragon schreef:Vreemd dat Ben dat niet hoeft ? En inderdaad Jim mijn vrouw en ik moet ook altijd een departure kaart invullen als we naar Europa gaan.
De laaste keer dat ik ben geweest heb ik bij terugkomst niets in hoeven vullen want ik heb die kaart gewoonweg niet en gebruik nu nog steeds het eerste nr en men maalt er ook niet om ik heb enkel en alleen een stempel gehad ik heb het paspoort van mijn vrouw gecheckt en ook daar geen VOA .
De keren ervoor heb ik dit wel gedaan dus ben ik er in deze vanuit gegaan dat het niet perse moet als je al een visa hebt dat toeristen het wel moeten weet ik maar het ging ook om de vraag met een visa in paspoort bij de 90 dagen melding heeft men er toen ook niet om gevraagt omdat ik daar het eerste ingevuld heb en ik vul nu nog steeds het eerste in in .
Maar als iedereen het moet zullen wij er toendertijd wel doorgeglibt zijn neem ik aan en zal ik het de volgende keer dan ook wel moeten .
-
- Expat