Het is weer zover Het gebied Sanam Luang Paleis
en Koning Paleis is weer veranderd in een lichtstad en het leek erop dat de lampjes van vorig jaar niet te overtreffen viel dus wel
het zijn er nog meer vooral rondom het Paleis van de Koning
De hoofdingang van het Paleis een zeer fraai opgetuigd met creaties aan lichtjes voor de 80 jarige koning op 5 dec .
Het zou wel eens de laatste keer kunnen zijn dat het zo inmens is.
Bangkok Lichtstad
Moderator: Loempia
- Ben
- Expat
-
- Volwaardig lid
- Ben
- Expat
Wouter_Udon schreef:Je moet er inderdaad niet aan denken dat het dit keer de laatste keer zal zijn. Laten we hopen dat de koning dit nog lang mee mag maken. Hij is tenslotte een van de weinige stabiele factoren in Thailand.
Dat bedoel ik niet
Er is ieder jaar verlichting vorig jaar zo veel omdat hij 60 jaar op de troon zat en nu voor zijn 80e verjaardag
dat zijn wat specialere getallen
Ach wie weet als hij 65 jaar koning is of 90 jaar .
Stel dat hij 100 wordt .
-
- Volwaardig lid
Duidelijk een andere insteek van mijn kant.Ben schreef:Wouter_Udon schreef:Je moet er inderdaad niet aan denken dat het dit keer de laatste keer zal zijn. Laten we hopen dat de koning dit nog lang mee mag maken. Hij is tenslotte een van de weinige stabiele factoren in Thailand.
Dat bedoel ik niet
Er is ieder jaar verlichting vorig jaar zo veel omdat hij 60 jaar op de troon zat en nu voor zijn 80e verjaardag
dat zijn wat specialere getallen
Ach wie weet als hij 65 jaar koning is of 90 jaar .
Stel dat hij 100 wordt .
Maar misschien beschouwen ze, nu de koning zo lang op de troon zit, elk volgend jaar wel als een bijzonder jaar, dus laten we hopen dat Bangkok de komende jaren net zo immens wordt verlicht.

Live your dream, don't dream your life.