Suvarnabhumi - Isan
Moderator: Loempia
-
- Zeer veel ervaring
Suvarnabhumi - Isan
Op de site van de luchthaven heb ik gelezen dat er ook een bus rechtstreeks van de luchthaven naar de Isan gaat en wel naar Nongkai.
Weet iemand misschien wat de vertrektijden zijn. Ik neem aan dat de bus oa stopt in Khorat, Khon Kaen en Udon Thani maar zeker weten doe ik het niet.
ps. Het gaat om bus 825.
iedere info is welkom
Theo
Weet iemand misschien wat de vertrektijden zijn. Ik neem aan dat de bus oa stopt in Khorat, Khon Kaen en Udon Thani maar zeker weten doe ik het niet.
ps. Het gaat om bus 825.
iedere info is welkom
Theo
-
- Expat
Re: Suvarnabhumi - Isan
Het staat er zwart van de bussen bij het busstation dus zullen nog meer verbindingen zijn. Ik kan je niet helpen met het bus nummer met tijden.theom schreef:Op de site van de luchthaven heb ik gelezen dat er ook een bus rechtstreeks van de luchthaven naar de Isan gaat en wel naar Nongkai.
ps. Het gaat om bus 825.
iedere info is welkom
Theo
'Luctor et Emergo' Worstel en kom boven
- Denhakke
- Volwaardig lid
- Contacteer:
-
- Expat
-
- Erelid
Re: Suvarnabhumi - Isan
Wat hebben we aan DUS.Phuket Dragon schreef:
Het staat er zwart van de bussen bij het busstation dus zullen nog meer verbindingen zijn. Ik kan je niet helpen met het bus nummer met tijden.
Morgen zal ik je nader informeren.
Het is inmiddels donderdagmorgen.
Bus 825 vertrekt om 06.00 en 22.30 van Suvarnabhumi naar :
Saraburi, Nakhon Ratchasima,Kon Kaen, Udon Thani,Nong Khai.
Er is een gratis shuttle bus van de luchthaven naar de bus terminal, en kijk dan niet naar zwarte bussen want die zijn er niet.
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
- Edje
- Expat
Goed van je Mart dat je de tijden voor ons hebt opgezocht.
Maar zo als altijd sluit deze dienstregeling niet aan op de binnenkomst van toestellen waar wij gebruik van maken.
Zelfs met een vlucht van Eva, aankomst rond 05.00 haal je deze bus niet.
Voor een paar € meer vlieg je naar je binnenlandse bestemming. Deze vluchten sluiten over het algemeen beter aan op onze aankomsttijden.
Nadeel, je moet weer naar Don Muang.
Maar zo als altijd sluit deze dienstregeling niet aan op de binnenkomst van toestellen waar wij gebruik van maken.
Zelfs met een vlucht van Eva, aankomst rond 05.00 haal je deze bus niet.
Voor een paar € meer vlieg je naar je binnenlandse bestemming. Deze vluchten sluiten over het algemeen beter aan op onze aankomsttijden.
Nadeel, je moet weer naar Don Muang.
Groetjes; Edje
-
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
Ed,
Kijk maar op deze site over flight status van Suvarnabhumi Airport:
http://www.bangkokairportonline.com/node/129
Ergens midden-boven op deze pagina kun je de tijdszone van departuress instellen. Kies 3.00 PM - 6.00 PM.
Vervolgens zie je een aantal vluchten van Air Asia waaronder vlucht nummer FD3364 met Thai Air Asia om 4.15 PM.
Ter bevestiging kun je nog kijken op de Air Asia website:
http://www.airasia.com/site/en/flightSc ... action=val
Kijk maar op deze site over flight status van Suvarnabhumi Airport:
http://www.bangkokairportonline.com/node/129
Ergens midden-boven op deze pagina kun je de tijdszone van departuress instellen. Kies 3.00 PM - 6.00 PM.
Vervolgens zie je een aantal vluchten van Air Asia waaronder vlucht nummer FD3364 met Thai Air Asia om 4.15 PM.
Ter bevestiging kun je nog kijken op de Air Asia website:
http://www.airasia.com/site/en/flightSc ... action=val
Live your dream, don't dream your life.
- Piehans
- Volwaardig lid
Naar Isan = naar huis
Wie heeft een goede tip voor de snelste route vanaf Suvannaphum naar Surin/Sikoraphum. Nadat ik geland ben wil ik ook zsm naar 'huis'!
Ik land op 10 januari met Eva Air rond 05.15 s'ochtends.
Eerder landde Eva steeds om ca 04.30 en kon ik met een taxi een vlucht naar Ubon (06.00 u) halen, óf de trein van 06.27 nemen. Beiden vanaf Don Muang.
Ik vrees dat ik nu noch die vlucht, noch die trein haal en ben op zoek naar (betaalbare) alternatieven.
De bus waarover hier eerder wordt gesproken vanaf Suvannaphum van 06.00 u moet toch wel te halen zijn...? Zoja, weet iemand ook hoe laat deze dan ongeveer in Korat is én hoelang is het van af dat busstation naar het treinstation, want de trein van 06.27 u (don muang) is om 10.02 (vlgs schema) in Korat, wellicht kan ik die dán daar wel halen....
Helaas is er geen vliegveld meer in Korat en wordt er naar Ubon maar 3x per dag gevlogen (Thai & Nok Air)
Ik heb al het nodige afgezocht maar heb nog geen route ontdekt welke mij eerder dan 15.07 (=trein 07.39 u vanaf Don Muang) brengt.
Wie weet een snellere weg (buiten uiteraard een taxi oid)??
Thanks !
Ik land op 10 januari met Eva Air rond 05.15 s'ochtends.
Eerder landde Eva steeds om ca 04.30 en kon ik met een taxi een vlucht naar Ubon (06.00 u) halen, óf de trein van 06.27 nemen. Beiden vanaf Don Muang.
Ik vrees dat ik nu noch die vlucht, noch die trein haal en ben op zoek naar (betaalbare) alternatieven.
De bus waarover hier eerder wordt gesproken vanaf Suvannaphum van 06.00 u moet toch wel te halen zijn...? Zoja, weet iemand ook hoe laat deze dan ongeveer in Korat is én hoelang is het van af dat busstation naar het treinstation, want de trein van 06.27 u (don muang) is om 10.02 (vlgs schema) in Korat, wellicht kan ik die dán daar wel halen....
Helaas is er geen vliegveld meer in Korat en wordt er naar Ubon maar 3x per dag gevlogen (Thai & Nok Air)
Ik heb al het nodige afgezocht maar heb nog geen route ontdekt welke mij eerder dan 15.07 (=trein 07.39 u vanaf Don Muang) brengt.
Wie weet een snellere weg (buiten uiteraard een taxi oid)??
Thanks !
-
- Erelid
Uit ervaring weet ik dat EVA als eerste land in BKK, de afhandeling is dan zeer snel en ik ben van mening dat je de bus van 06.00 H wel kan halen.
Mocht dit niet het geval zijn, met een taxi naar Morchit en dan met de bus naar Surin.
Helaas heb ik niet de time table van de bussen, dus als je met de bus naar Korat ga, weet ik niet hoe lang je moet wachten op aansluiting.
Zelf ben ik ook nog aan het uitzoeken omdat enige dames op 21/12 naar de Isan wensen voor de verkiezing.
Er is namelijk ook een snelbus van Cha-am naar Korat, dus vandaar moet men verder reizen.
Mocht dit niet het geval zijn, met een taxi naar Morchit en dan met de bus naar Surin.
Helaas heb ik niet de time table van de bussen, dus als je met de bus naar Korat ga, weet ik niet hoe lang je moet wachten op aansluiting.
Zelf ben ik ook nog aan het uitzoeken omdat enige dames op 21/12 naar de Isan wensen voor de verkiezing.
Er is namelijk ook een snelbus van Cha-am naar Korat, dus vandaar moet men verder reizen.
Was het maar waar dat ....................
- jodokus
- Volwaardig lid