Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom
Moderator: Loempia
-
Mart
- Erelid

Bericht
door Mart » dinsdag 20 november 2007, 03:11
bluesparkle schreef:Zouden ze alle investeringen in het nieuwe vliegveld dan zomaar overboord gooien?
Ik ga volgende week weer naar Suvarnabhumi ben benieuwd hoe het er ruim een jaar na opening uit ziet en functioneerd....
Ruim een jaar geleden is Suvarnabhumi geopend, wel is waar een jaar te laat. Alle
telegraafachtige berichten nog eens lezen, en ...... de Thais zijn trots op hun luchthaven.
DM weer open ???? Mogelijk goed voor de werkgelegenheid en de promotie van enige kopstukken.
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
-
joepattaya
- Expat

Bericht
door joepattaya » dinsdag 20 november 2007, 07:44
fredlk schreef:bluesparkle schreef:.......... Ik ga volgende week weer naar Suvarnabhumi ben benieuwd hoe het er ruim een jaar na opening uit ziet en functioneerd....
Ik ben er gisteren doorheen gegaan. Alles is perfekt. Alle schoonheidsfoutjes zijn weer gerepareerd. Check-in (bij Thai) kon meteen, niet eens 1 persoon voor mij. Immigratie, een rijtje van 2 personen. Minder overbodige winkels binnen. Goede aanwijzingen, veel toiletten, airco beter.
Kortom, geweldig.
(Ik vloog naar Frankfurt: vreselijk! Onder anderen 70 minuten op mijn koffer met prioriteit-label moeten wachten.)
Ja aber, Herr Fred, bitte langsam ja!!

-
fredlk
- Expat

Bericht
door fredlk » dinsdag 20 november 2007, 08:36
joepattaya schreef:fredlk schreef:bluesparkle schreef:.......... Ik ga volgende week weer naar Suvarnabhumi ben benieuwd hoe het er ruim een jaar na opening uit ziet en functioneerd....
Ik ben er gisteren doorheen gegaan. Alles is perfekt. Alle schoonheidsfoutjes zijn weer gerepareerd. Check-in (bij Thai) kon meteen, niet eens 1 persoon voor mij. Immigratie, een rijtje van 2 personen. Minder overbodige winkels binnen. Goede aanwijzingen, veel toiletten, airco beter.
Kortom, geweldig.
(Ik vloog naar Frankfurt: vreselijk! Onder anderen 70 minuten op mijn koffer met prioriteit-label moeten wachten.)

Ik zit hier te vernikkelen in (ijsk)oud Amsterdam en voor het eerst na aankomst kon ik lachen. Dank je.
Trouwens, ik was vergeten hoe snel het internet kon zijn - ik zit hier aan een draadloos netwerk in het hotel en in Bangkok heb ik maar een 512kb verbinding.
-
Mart
- Erelid

Bericht
door Mart » dinsdag 20 november 2007, 10:09
fredlk schreef:joepattaya schreef:fredlk schreef:
Kortom, geweldig.

Ik zit hier te vernikkelen in (ijsk)oud Amsterdam en voor het eerst na aankomst kon ik lachen. Dank je.
Trouwens, ik was vergeten hoe snel het internet kon zijn - ik zit hier aan een draadloos netwerk in het hotel en in Bangkok heb ik maar een 512kb verbinding.
Dus naar een draadloos hotel in BKK

Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
-
Wouter_Udon
- Volwaardig lid

Bericht
door Wouter_Udon » dinsdag 20 november 2007, 11:23
fredlk schreef:
Die expats van tegenwoordig zijn ook niks meer gewend.

Live your dream, don't dream your life.
-
fredlk
- Expat

Bericht
door fredlk » dinsdag 20 november 2007, 12:42
-
Wouter_Udon
- Volwaardig lid

Bericht
door Wouter_Udon » dinsdag 20 november 2007, 13:25
Live your dream, don't dream your life.
-
fredlk
- Expat

Bericht
door fredlk » dinsdag 20 november 2007, 13:44
Eenmaal in m'n leven ooit geproefd ..... en nooit meer.
Nee, dit is een bruin cafe met alleen koffie, Bols en Heineken of iets dergelijks. Ik zit aan de koffie.