Gaan we binnenkort weer naar Don Muang???

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Mart
Erelid
Erelid

#31 Bericht door Mart » dinsdag 20 november 2007, 03:11

bluesparkle schreef:Zouden ze alle investeringen in het nieuwe vliegveld dan zomaar overboord gooien?
Ik ga volgende week weer naar Suvarnabhumi ben benieuwd hoe het er ruim een jaar na opening uit ziet en functioneerd....
Ruim een jaar geleden is Suvarnabhumi geopend, wel is waar een jaar te laat. Alle telegraafachtige berichten nog eens lezen, en ...... de Thais zijn trots op hun luchthaven.

DM weer open ???? Mogelijk goed voor de werkgelegenheid en de promotie van enige kopstukken.
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

joepattaya
Expat
Expat

#32 Bericht door joepattaya » dinsdag 20 november 2007, 07:44

fredlk schreef:
bluesparkle schreef:.......... Ik ga volgende week weer naar Suvarnabhumi ben benieuwd hoe het er ruim een jaar na opening uit ziet en functioneerd....
Ik ben er gisteren doorheen gegaan. Alles is perfekt. Alle schoonheidsfoutjes zijn weer gerepareerd. Check-in (bij Thai) kon meteen, niet eens 1 persoon voor mij. Immigratie, een rijtje van 2 personen. Minder overbodige winkels binnen. Goede aanwijzingen, veel toiletten, airco beter.
Kortom, geweldig.

(Ik vloog naar Frankfurt: vreselijk! Onder anderen 70 minuten op mijn koffer met prioriteit-label moeten wachten.)
Ja aber, Herr Fred, bitte langsam ja!!
:lol:

fredlk
Expat
Expat

#33 Bericht door fredlk » dinsdag 20 november 2007, 08:36

joepattaya schreef:
fredlk schreef:
bluesparkle schreef:.......... Ik ga volgende week weer naar Suvarnabhumi ben benieuwd hoe het er ruim een jaar na opening uit ziet en functioneerd....
Ik ben er gisteren doorheen gegaan. Alles is perfekt. Alle schoonheidsfoutjes zijn weer gerepareerd. Check-in (bij Thai) kon meteen, niet eens 1 persoon voor mij. Immigratie, een rijtje van 2 personen. Minder overbodige winkels binnen. Goede aanwijzingen, veel toiletten, airco beter.
Kortom, geweldig.

(Ik vloog naar Frankfurt: vreselijk! Onder anderen 70 minuten op mijn koffer met prioriteit-label moeten wachten.)
Ik zit hier te vernikkelen in (ijsk)oud Amsterdam en voor het eerst na aankomst kon ik lachen. Dank je. :lol:
Trouwens, ik was vergeten hoe snel het internet kon zijn - ik zit hier aan een draadloos netwerk in het hotel en in Bangkok heb ik maar een 512kb verbinding.

Mart
Erelid
Erelid

#34 Bericht door Mart » dinsdag 20 november 2007, 10:09

fredlk schreef:
joepattaya schreef:
fredlk schreef: Ik ben er gisteren doorheen gegaan. Alles is perfekt. Alle schoonheidsfoutjes zijn weer gerepareerd. Check-in (bij Thai) kon meteen, niet eens 1 persoon voor mij. Immigratie, een rijtje van 2 personen. Minder overbodige winkels binnen. Goede aanwijzingen, veel toiletten, airco beter.
Kortom, geweldig.

Ik zit hier te vernikkelen in (ijsk)oud Amsterdam en voor het eerst na aankomst kon ik lachen. Dank je. :lol:
Trouwens, ik was vergeten hoe snel het internet kon zijn - ik zit hier aan een draadloos netwerk in het hotel en in Bangkok heb ik maar een 512kb verbinding.
Dus naar een draadloos hotel in BKK :lol:
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#35 Bericht door Wouter_Udon » dinsdag 20 november 2007, 11:23

fredlk schreef: Ik zit hier te vernikkelen in (ijsk)oud Amsterdam en voor het eerst na aankomst kon ik lachen. Dank je. :lol:
Die expats van tegenwoordig zijn ook niks meer gewend. :lol: :lol: :lol:
Live your dream, don't dream your life.

fredlk
Expat
Expat

#36 Bericht door fredlk » dinsdag 20 november 2007, 12:42

Wouter_Udon schreef:Die expats van tegenwoordig zijn ook niks meer gewend. :lol: :lol: :lol:
:oops: :oops: :lol: :lol:
Tsja, wat wil je ...... ik woon in het paradijs waar 'alles' koek en ei is en dan bezoek ik m'n oude heimat en zie ik dat er toch nog enkele goede dingen zijn hier. :wink:
Nu zit ik een cafe met high-speed. Ik word er helemaal high van. (Nee, het is geen coffeeshop.)

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#37 Bericht door Wouter_Udon » dinsdag 20 november 2007, 13:25

fredlk schreef:
Wouter_Udon schreef:Die expats van tegenwoordig zijn ook niks meer gewend. :lol: :lol: :lol:
:oops: :oops: :lol: :lol:
Tsja, wat wil je ...... ik woon in het paradijs waar 'alles' koek en ei is en dan bezoek ik m'n oude heimat en zie ik dat er toch nog enkele goede dingen zijn hier. :wink:
Nu zit ik een cafe met high-speed. Ik word er helemaal high van. (Nee, het is geen coffeeshop.)
Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat ze tegenwoordig ook paddo cafe's hebben in Amsterdam. :lol: :lol: :lol:
Live your dream, don't dream your life.

fredlk
Expat
Expat

#38 Bericht door fredlk » dinsdag 20 november 2007, 13:44

Wouter_Udon schreef:Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat ze tegenwoordig ook paddo cafe's hebben in Amsterdam. :lol: :lol: :lol:
Eenmaal in m'n leven ooit geproefd ..... en nooit meer.
Nee, dit is een bruin cafe met alleen koffie, Bols en Heineken of iets dergelijks. Ik zit aan de koffie.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”