Kenners,
wat adviseren jullie ons. Vliegen met Eva Air of Lutfhansa. Ben al eerder gevlogen met Thai Airways en China. Vond de beenruimte bij China wat minder en Thai vond ik erg goed.
Alle tips zijn welkom!
Groetjes,
Martijn
maatschappij
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
- Ben
- Expat
Re: maatschappij
martijn09 schreef:Kenners,
wat adviseren jullie ons. Vliegen met Eva Air of Lutfhansa. Ben al eerder gevlogen met Thai Airways en China. Vond de beenruimte bij China wat minder en Thai vond ik erg goed.
Alle tips zijn welkom!
Groetjes,
Martijn
Vliegen moet je met degene die je de beste prijs tegen de beste kwaliteit bied .
In de economy classe zitten niet heel erg grote verschillen
uit mijn ervaring blijkt dat de beenruimtes enkel maar centimeters is
De prijs geeft meestal de doorslag
-
- Volwaardig lid
Re: maatschappij
Als je tevreden bent dan zou ik bij die maatschappij blijven.martijn09 schreef:Kenners,
Alle tips zijn welkom!
Groetjes,
Martijn
Vliegen is persoonlijk en iedereen stelt voor zichzelf andere prioriteiten.
Persoonlijk ben in gecharmeerd van EVA maar dat hoeft niet te betekenen dat iemand anders daar hetzelfde idee over heeft.
Over beenruimtes is genoeg gepubliceerd op diverse andere websites, ook op dit forum.
Live your dream, don't dream your life.
- JohanS
- Volwaardig lid
- jodokus
- Volwaardig lid
Absoluut!!JohanS schreef:Beenruimte in economy met Thai is 34 inch. Dat gaat je bij bijna geen andere maatschappij vinden. Meetstal is dit 31 of 32 inch. Ik kan je verzekeren dat die centimeters wel degelijk een verschil kunnen maken.
Ik zit met mijn lengte, ( 201 cm ) altijd bij de emergency exit, maar als je in het rijtje moet zitten kan 1 inch het verschil maken tussen klem zitten en nog iets kunnen bewegen.
J.
Toch wel...