Tips voor rondreizen in Noord-Oost- en Noord-Thailand???
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
Tips voor rondreizen in Noord-Oost- en Noord-Thailand???
In Noord-Oost-Thailand (Isan en het Mekong-dal) bezocht ik al de regio rond Khon Kaen, Udon Thani en Nong Khai. Voor een volgende reis ben ik op zoek naar interessante info m.b.t. de ruime regio tussen de grens met Laos/Cambodja (Noord-Oost-Thailand) en pakweg Sukhothai (Noord-Thailand). Wie kan me leuke tips bezorgen over bijvoorbeeld Phetchabun, Mukhadan, Loei, Phitsanulok, Nakhon Ratchasima, enzoverder, enzovoort? Ook tips voor goede reisgidsen of reisbeschrijvingen of reisverhalen zijn welkom, want het is niet zo eenvoudig om makkelijk aan gedetailleerde info over deze regio te geraken, wegens weinig toeristisch. Alle info is welkom: hotels, restaurants, markten, bezienswaardigheden, lokale ambachten, natuurwonderen, enz. Het hoeven geen spectaculaire dingen te zijn: gewone dingen uit eenvoudige dorpen zijn evenzeer welkom! Alvast dank aan iedereen die me suggesties wil bezorgen! Voor info over Khon Kaen / Udon Thani / Nong Khai wil ik zelf ook graag suggesties bezorgen aan wie dat wil.
- Ben
- Expat
Re: Tips voor rondreizen in Noord-Oost- en Noord-Thailand???
Sofie schreef:In Noord-Oost-Thailand (Isan en het Mekong-dal) bezocht ik al de regio rond Khon Kaen, Udon Thani en Nong Khai. Voor een volgende reis ben ik op zoek naar interessante info m.b.t. de ruime regio tussen de grens met Laos/Cambodja (Noord-Oost-Thailand) en pakweg Sukhothai (Noord-Thailand). Wie kan me leuke tips bezorgen over bijvoorbeeld Phetchabun, Mukhadan, Loei, Phitsanulok, Nakhon Ratchasima, enzoverder, enzovoort? Ook tips voor goede reisgidsen of reisbeschrijvingen of reisverhalen zijn welkom, want het is niet zo eenvoudig om makkelijk aan gedetailleerde info over deze regio te geraken, wegens weinig toeristisch. Alle info is welkom: hotels, restaurants, markten, bezienswaardigheden, lokale ambachten, natuurwonderen, enz. Het hoeven geen spectaculaire dingen te zijn: gewone dingen uit eenvoudige dorpen zijn evenzeer welkom! Alvast dank aan iedereen die me suggesties wil bezorgen! Voor info over Khon Kaen / Udon Thani / Nong Khai wil ik zelf ook graag suggesties bezorgen aan wie dat wil.
Neem vooral wat warme kleding mee in de bergen bij Pechabun en richting loei kan het rond deze tijd van het jaar in de avond en morgen wel eens verassend fris zijn .
- Edje
- Expat
-
- Zeer veel ervaring
Ook op de tourist site staan goede tips zoals Pha Nam Yoi op de grens met Roi Et en Mukdahan en natuurlijk Phu Kradung in Loei.
Dit is de link van de tat : http://www.tourismthailand.org/destinat ... fault.aspx
Dit is de link van de tat : http://www.tourismthailand.org/destinat ... fault.aspx