Eva zou bezig zijn hun vliegtuigen te upgraden volgens hun site.
Heeft er iemand al wat gemerkt voor de vlucht Schiphol-Bangkok ?
Ze zouden dit doen voor de B777-300ER en de A330-200
Marc
Eva Airways upgrade economy seats ?
Moderator: Loempia
-
- heeft ervaring
-
- komt net kijken
Re: Eva Airways upgrade economy seats ?
MarcMarco schreef:Eva zou bezig zijn hun vliegtuigen te upgraden volgens hun site.
Heeft er iemand al wat gemerkt voor de vlucht Schiphol-Bangkok ?
Ze zouden dit doen voor de B777-300ER en de A330-200
Marc
Ik ben 25 september naar BKK gevlogen en 12 okt weer terug. Er is nog niets veranderd in de kisten van EVA. Wel was het zo dat het heerlijk rustig was op beide vluchten, dus heel veel been (lig) ruimte.
Gr JC
-
- Volwaardig lid
EVA doet upgrades aan de Boeing 747-400.
Als ik de website goed lees gaat het hier om 3 vliegtuigen die niet op Amsterdam vliegen, dat zijn namelijk boeings 747-400 combies. Misschien gaan ze deze vliegtuigen ook wel aanpakken, zou een grote verbetering zijn. Hierbij verdwijnt de evergreen klasse en super first klas en krijgen alle klasses een personal entertainment systeem en betere stoelen. De drie klasses die dan ontstaan zijn elite, primium en economy zoals ze dat hebben in hun Boeing 777's. Die vooralsnog alleen op Londen en Amerika vliegen.
Okie
Als ik de website goed lees gaat het hier om 3 vliegtuigen die niet op Amsterdam vliegen, dat zijn namelijk boeings 747-400 combies. Misschien gaan ze deze vliegtuigen ook wel aanpakken, zou een grote verbetering zijn. Hierbij verdwijnt de evergreen klasse en super first klas en krijgen alle klasses een personal entertainment systeem en betere stoelen. De drie klasses die dan ontstaan zijn elite, primium en economy zoals ze dat hebben in hun Boeing 777's. Die vooralsnog alleen op Londen en Amerika vliegen.
Okie