Busstation South te Bangkok
Moderator: Loempia
-
- heeft ervaring
Busstation South te Bangkok
Weet er iemand of het nieuwe busstation (busstation South) in Bangkok al in gebruik is?
En weet er iemand de site van?
Marco
En weet er iemand de site van?
Marco
-
- Zeer veel ervaring
Marco,
volgens het Thaisverkeersbureau zou het nu open moeten zijn zie
http://www.thaisverkeersbureau.nl/nieuw ... asp?id=938
Theo
volgens het Thaisverkeersbureau zou het nu open moeten zijn zie
http://www.thaisverkeersbureau.nl/nieuw ... asp?id=938
Theo
-
- heeft ervaring
Ja Theo, dat heb ik ook gelezen, maar vrienden van ons zijn 2 weken geleden nog teruggekomen via de oude busterminal!
Dus vroeg ik me af of iemand ondertussen al verandering had gezien.
Nu, eind deze maand passeer ik er weer en zal ik het wel zien, en zal ik het daarna wel aan het forum melden, toch bedankt voor je reaktie
Marco
Dus vroeg ik me af of iemand ondertussen al verandering had gezien.
Nu, eind deze maand passeer ik er weer en zal ik het wel zien, en zal ik het daarna wel aan het forum melden, toch bedankt voor je reaktie
Marco
-
- Erelid
Geef mij de trein maar, is veiliger en comfortabeler, omdat je de benen kan strekken
in tijd maakt het ook niet uit, mits je maar geen boemeltje neemt..
Het beste is de 1ste klas slaaptrein.. een coupe voor 2 personen' schone toiletten en roomservice..
de airco kan je zelf regelen..
willem
in tijd maakt het ook niet uit, mits je maar geen boemeltje neemt..
Het beste is de 1ste klas slaaptrein.. een coupe voor 2 personen' schone toiletten en roomservice..
de airco kan je zelf regelen..
willem
niets is perfect en niets is blijvend
-
- heeft ervaring
Ja Willem,
Het comfort op de treinen zal wel groter zijn, maar 3.5 uren bus of 5 uren trein, tis toch een heel verschil , en dan nog de prijs 550 bath met de trein of 160 bath met de bus, het is toch wel wat, en het maakt de bus toch wel heel aantrekkelijk,en je krijgt nog gratis een flesje ijskoud water op de bus!
Marc
Het comfort op de treinen zal wel groter zijn, maar 3.5 uren bus of 5 uren trein, tis toch een heel verschil , en dan nog de prijs 550 bath met de trein of 160 bath met de bus, het is toch wel wat, en het maakt de bus toch wel heel aantrekkelijk,en je krijgt nog gratis een flesje ijskoud water op de bus!
Marc
-
- Erelid
-
- Erelid
ja Marc, ieder zijn meug .. ik woon voor mijn plezier in thailand.. en ik hoef er niet op te letten of ik een uurtje later thuiskom.. die paar honderd bahtjes kunnen ook wel lijden..
Alle waar naar zijn geld, jij gelukkig met je flesje koud water in de volle bus en ik gelukkig met mijn koud biertje, bezorgd door roomservice in mijn 2-persoons coupe.., schone toiletten en op het balcon kan ik nog een sigaretje roken ook..
veel geluk,
willem
Alle waar naar zijn geld, jij gelukkig met je flesje koud water in de volle bus en ik gelukkig met mijn koud biertje, bezorgd door roomservice in mijn 2-persoons coupe.., schone toiletten en op het balcon kan ik nog een sigaretje roken ook..
veel geluk,
willem
niets is perfect en niets is blijvend