Vraag ivm Besttours

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Vraag ivm Besttours

#1 Bericht door JohanS » maandag 24 september 2007, 12:18

Besttours geeft regelmatig gunstige prijzen voor bv 2 weken thailand.
Zij vliegen met Thai en bieden goede hotels aan.

Heeft iemand reeds ervaring om een reis te boeken voor 2 weken maar daar een bijkomende week aan te koppelen zonder hotel, zodat we een weekje naar isan op eigen kosten kunnen gaan.
Misschien een wat moeilijke constructie maar zo kan men soms wel zeer voordelig naar Thailand.

Mart
Erelid
Erelid

#2 Bericht door Mart » maandag 24 september 2007, 13:23

Waarom vraag je het niet aan BESTTOURS :wink:
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#3 Bericht door JohanS » maandag 24 september 2007, 13:35

Mart schreef:Waarom vraag je het niet aan BESTTOURS :wink:
Maar Mart toch, daar was ik nog niet opgekomen.
Ik wil gewoon rechtstreekse reacties of het vlot en zonder problemen verloopt.

Ik heb de vraag ook op een ander forum geplaatst en daar kreeg ik een possitieve reactie van een medeposter.
Het kan wel degelijk en kan soms interessant zijn.

Denhakke
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#4 Bericht door Denhakke » maandag 24 september 2007, 16:17

Johan,
mijn eerste reis naar Thailand was met Best tours. 2 weken om mijn nonkel te gaan bezoeken die in Phuket woont. De eerste maal naar ginder dus het zekere voor het onzekere genomen en een vlucht met hotel geboekt. Natuurlijk beviel dit land me onmiddellijk en de voorlaatste dag met onze tickets van Thai airways naar een reisbureau gegaan en er een weekje extra aan vastgeplakt. Te betalen : 100 bath. Ter plaatse de mensen van Best tours laten weten dat we langer bleven en zelf een guesthouse gezocht en pas een weekje later terug naar België gekomen, zonder probleem. Ik heb vandaag nog aan het kijken geweest op de site van Best tours en inderdaad, zeer goede prijzen bv 17 dagen Phuket voor 1089 euro per man, vlucht en hotel met ontbijt.

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#5 Bericht door JohanS » maandag 24 september 2007, 17:03

Denhakke schreef:Johan,
mijn eerste reis naar Thailand was met Best tours. 2 weken om mijn nonkel te gaan bezoeken die in Phuket woont. De eerste maal naar ginder dus het zekere voor het onzekere genomen en een vlucht met hotel geboekt. Natuurlijk beviel dit land me onmiddellijk en de voorlaatste dag met onze tickets van Thai airways naar een reisbureau gegaan en er een weekje extra aan vastgeplakt. Te betalen : 100 bath. Ter plaatse de mensen van Best tours laten weten dat we langer bleven en zelf een guesthouse gezocht en pas een weekje later terug naar België gekomen, zonder probleem. Ik heb vandaag nog aan het kijken geweest op de site van Best tours en inderdaad, zeer goede prijzen bv 17 dagen Phuket voor 1089 euro per man, vlucht en hotel met ontbijt.
Bedankt voor de reactie. Dit was reactie die ik hoopte te krijgen.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”