op doorreis Kanchanaburi - Bankok - ChiangMai
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
op doorreis Kanchanaburi - Bankok - ChiangMai
hallo,
wij willen 's ochtends per trein van Kanchanaburi naar Bangkok reizen om vervolgens naar ChiangMai te vliegen. Ik heb gezocht naar een time table op de site van de Thaise spoorwegen maar vond het schema niet duidelijk. Voordat ik onze vlucht vast ga leggen&boek wil ik wel zeker zijn dat we onze aansluiting kunnen halen. Kan iemand me helpen om vanuit Kanchanaburi efficient en snel in ChiangMai te komen?
link time table: http://www.railway.co.th/English/Time_PDF.asp
Ik maak uit het schema op dat de trein vertrekt om 7.19 vanuit Kanchanaburi maar niet verder gaat tot Nakhom Pathnom (arr: 10.10)... maar niet tot Bankok/Ton Buri???
Dan naar DonMeang of Sur. airport om in te checken. (wat is dan een realistische tijd om in te checken? als vlucht bijv. vertrekt om 13.00, 12u inchecken? m.a.w. is 12u haalbaar?)
alvast bedankt voor jullie tips! :!:
wij willen 's ochtends per trein van Kanchanaburi naar Bangkok reizen om vervolgens naar ChiangMai te vliegen. Ik heb gezocht naar een time table op de site van de Thaise spoorwegen maar vond het schema niet duidelijk. Voordat ik onze vlucht vast ga leggen&boek wil ik wel zeker zijn dat we onze aansluiting kunnen halen. Kan iemand me helpen om vanuit Kanchanaburi efficient en snel in ChiangMai te komen?
link time table: http://www.railway.co.th/English/Time_PDF.asp
Ik maak uit het schema op dat de trein vertrekt om 7.19 vanuit Kanchanaburi maar niet verder gaat tot Nakhom Pathnom (arr: 10.10)... maar niet tot Bankok/Ton Buri???
Dan naar DonMeang of Sur. airport om in te checken. (wat is dan een realistische tijd om in te checken? als vlucht bijv. vertrekt om 13.00, 12u inchecken? m.a.w. is 12u haalbaar?)
alvast bedankt voor jullie tips! :!:
-
- komt net kijken
Kan ook Okie, maakt mij verder niks uit als we maar in Bangkok komen.Okie schreef:Waarom nemen jullie niet de bus terug naar Bangkok, die gaat elk uur.
Okie
Dus de bus gaat elk uur, vanaf welk tijdstip en tot waar in Bangkok? Evt. nemen we dan een taxi naar het vliegveld of misschien gaat die bus er rechtstreeks naar toe? Hoe lang is de reistijd (Kanchanaburi-Bangkok per bus?).
We willen dus van Kanchanaburi naar 1 van de 2 vliegvelden in Bangkok. Wil van te voren een idee hebben hoe we het kunnen plannen dit ivm checkin tijden ticket (nog niet besteld overigens).
GR
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
http://www.kanchanaburi-info.com/en/bus.html
Wellicht kom je hier wat verder mee. Let erop op welk busstation je in Bangkok arriveert en hoe ver het dan nog is om met bijv. een taxi naar een van de twee vliegvelden te gaan. Maar dat is meer voor de vergevorderde Thailandkenners c.q. de expats.
Wellicht kom je hier wat verder mee. Let erop op welk busstation je in Bangkok arriveert en hoe ver het dan nog is om met bijv. een taxi naar een van de twee vliegvelden te gaan. Maar dat is meer voor de vergevorderde Thailandkenners c.q. de expats.
When people lose everything and they have nothing left to lose, they lose it.
-
- Volwaardig lid