Handbagage Mahan Air
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Handbagage Mahan Air
Ik heb overal al geïnformeerd. Bij de reisorganisatie waar ik geboekt heb geven ze gemixte berichten en bij Mahan Air zeggen ze dat dit op mijn ticket moet staan, waar ik alleen kan vinden hoe zwaar mijn ingecheckte bagage mag zijn.
Nergens is voor mij terug te vinden hoe zwaar mijn handbagage mag zijn..?
Heeft iemand een idee?
Alvast bedankt voor alle antwoorden!
Emanuel
Nergens is voor mij terug te vinden hoe zwaar mijn handbagage mag zijn..?
Heeft iemand een idee?
Alvast bedankt voor alle antwoorden!
Emanuel
- pietk
- Expat
-
- Volwaardig lid
Ok dat is netjes. Bij de Vries reizen zeiden ze aan te telefoon 10KG en per mail 5KG. 5KG vond ik wat minder omdat ik ook mijn laptop in de handbagage wil en die weegt al 3KG. De lader erbij zit ik al op 4 dus die 3KG extra zou wel lekker zijn.
Nog niet eens dat ik ze helemaal gebruik, maar het geeft wat extra ruimte voor een setje schone kleding of zo.
De afmetingen zijn wel goed. Ik heb een laptop-rugzak van Trust gekocht en die voldoet daar wel aan gelukkig.
Wel een beetje vervelend dat daar nergens info over te vinden is op de gebruikelijke sites. Je zou toch denken dat er meer mensen zijn die daar vragen over hebben..
Nog niet eens dat ik ze helemaal gebruik, maar het geeft wat extra ruimte voor een setje schone kleding of zo.
De afmetingen zijn wel goed. Ik heb een laptop-rugzak van Trust gekocht en die voldoet daar wel aan gelukkig.
Wel een beetje vervelend dat daar nergens info over te vinden is op de gebruikelijke sites. Je zou toch denken dat er meer mensen zijn die daar vragen over hebben..
- Edje
- Expat
-
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
Dat zou best wel eens kunnen ja..
Wilde eerst ook nog een trolley meenemen.. ga nu maar gewoon voor mijn koffer plus mijn rugzak.. Dan zien we het daar wel!
Had toch al een beetje mijn twijfels over mijn trolley want die gaat met de rits dicht, dat vind ik zelf niet zo prettig.
Zag laatst namelijk een rapportage op tv hoe ze die, ook al zit de rits op slot, prachtig open en dicht kunnen maken om er iets uit te halen of natuurlijk juist iets in te stoppen.
Ben gelukkig niet super bang aangelegd, maar je kan maar gewaarschuwd zijn.
Wilde eerst ook nog een trolley meenemen.. ga nu maar gewoon voor mijn koffer plus mijn rugzak.. Dan zien we het daar wel!
Had toch al een beetje mijn twijfels over mijn trolley want die gaat met de rits dicht, dat vind ik zelf niet zo prettig.
Zag laatst namelijk een rapportage op tv hoe ze die, ook al zit de rits op slot, prachtig open en dicht kunnen maken om er iets uit te halen of natuurlijk juist iets in te stoppen.
- pietk
- Expat
Moet even opmerken dat er bij mij nog nooit iets uit een tas met rits is verdwenen tijdens een reis. Spreek ik over wereldwijd en vrij veel vluchten.Emanuel schreef:
Wel is mijn tas eens in een ander vliegtuig gekomen maar die werd na 2 dagen keurig per taxi bij mijn hotel afgeleverd. Is niet prettig, maar dat kan gebeuren.
-
- Volwaardig lid
Bij mij ook niet en ook redelijk veel vluchten gemaakt, maar toen ik het zag kreeg ik toch een beetje de kriebels.
Als ik de ruimte nodig heb zal ik hem toch meenemen, maar heb nu zoiets ga het niet meer opzoeken.. Je weet nooit, zal in binnenkort wel even een verharde trolley aanschaffen. Die dingen zijn toch wel handig!
Als ik de ruimte nodig heb zal ik hem toch meenemen, maar heb nu zoiets ga het niet meer opzoeken.. Je weet nooit, zal in binnenkort wel even een verharde trolley aanschaffen. Die dingen zijn toch wel handig!
-
- Veel ervaring
Aangezien ik al reeds een paar maanden geleden met Mahan Air gereist heb, hierbij de juiste gegevens:
Economy class: 30 kg bagage toegestaan (excl. handbagage).
Business class: 40 kg bagage toegestaan (excl. handbagage).
Voor de handbagage geldt een maximum van 7 kg. Hierover heen gaan betekent in de meeste gevallen bijbetalen.
Economy class: 30 kg bagage toegestaan (excl. handbagage).
Business class: 40 kg bagage toegestaan (excl. handbagage).
Voor de handbagage geldt een maximum van 7 kg. Hierover heen gaan betekent in de meeste gevallen bijbetalen.
-
- komt net kijken
Bagagge
Hallo.
Je mag met Mahan Air 30 kilo ruimbagagge meenemen en 8 kilo cabinebagagge.Als je over de 30 kilo heenkomt(marge van 32 kilo) dan betaal je 10 euro per kilo.
Heb het via Mahan Air nagevraagd.
Groetjes
Hans
Je mag met Mahan Air 30 kilo ruimbagagge meenemen en 8 kilo cabinebagagge.Als je over de 30 kilo heenkomt(marge van 32 kilo) dan betaal je 10 euro per kilo.
Heb het via Mahan Air nagevraagd.
Groetjes
Hans