Geerhardt schreef:Ik vlieg, nou ja de piloten dan, 31 December en terug 22 Februari.
De prijs was 585 eurotjes, ik ben benieuwd naar de hoofddoekjes en gewaden daar tijdens de stop in Teheran.
Dat verzoet de tussen stop een beetje denk ik dan maar.
Maar ik heb het gevoel dat, gelezen alle reacties, het wel in orde is met Mahan.
Ik vlieg voor een leuke prijs naar Bangkok en als ik weer heelhuids terugkom is het prima.
Mjah, ik vind dat hier Mahan air soms onterecht word zwart gemaakt, en LTU word gepromoot. Omdat het al Iraans is willen de meeste mensen er niet mee vliegen.
Ondanks dat het Iraans is er aan boord en op het vliegveld ook westers voedsel te vinden.
Die hoofdoek moet je trouwens alleen op als je vanuit het vliegtuig naar de lounge loopt, en andersom. Dus ik neem aan dat dat geen probleem is.
Ik neem aan dat de vliegtuigen van Mahan air veilig zijn, want anders mogen ze niet eens de EU binnen en komen op de zwarte lijst te staan.
Dus ik ga ervan uit dat de toestellen veilig zijn.
Blue Sky is een bedrijf dat in engeland is opgericht om een sluiproute te maken tussen alle sancties die de VS tegen Iran stelt. Hetbedrijf zelf is van één van de directeuren van Mahan.
Blue Sky koopt vliegtuig in en laat het registreren op een armeens registratie nummer. Dus komen ze onderuit die sancties van de VS.
Die 747's van Mahan of Bluesky hebben pas zoals ik lees op internet allemaal een D-check ondergaan op Schiphol dus ik denk wel zeker te zijn dat het veilig is.