Wie vliegt er op 21 juli met Mahan Air van DUS naar BKK???
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
Wie vliegt er op 21 juli met Mahan Air van DUS naar BKK???
Hi,
Komende zaterdag (21 juli) vlieg ik met Mahan Air van Dusseldorf naar Bangkok. Wie nemen nog meer deze vlucht???
Greetz,
Ilse
Komende zaterdag (21 juli) vlieg ik met Mahan Air van Dusseldorf naar Bangkok. Wie nemen nog meer deze vlucht???
Greetz,
Ilse
- JohanS
- Volwaardig lid
Re: Wie vliegt er op 21 juli met Mahan Air van DUS naar BKK?
Wij vertrekken ook 21 juli maar dan met Qantas vanaf Brussel (via london)izuurhout schreef:Hi,
Greetz,
Ilse
-
- komt net kijken
Re: Wie vliegt er op 21 juli met Mahan Air van DUS naar BKK?
Dat klinkt wel wat beter dan Mahan Air.JohanS schreef:
Wij vertrekken ook 21 juli maar dan met Qantas vanaf Brussel (via london)
Ook voor een (lange) vakantie of meer backpacken??? Ik zal die avond op Khao San Road te vinden zijn denk ik en daarna zie ik het wel. En jullie?
- Denhakke
- Volwaardig lid
- Contacteer:
- JohanS
- Volwaardig lid
Proficiat, voor wanneer is het !Denhakke schreef:Wij vertrekken 2 dagen later (23 juli) vanuit Dusseldorf met Thai Airways naar Phuket. Dit gaat vooral een rustvakantie worden. Mijn vriendin is in blijde verwachting van onze tweede spruit dus blijven we deze maal enkel op Phuket i.p.v. een beetje rond te reizen.

- Denhakke
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Normaal gezien voor half december, dus kunnen we nog rustig genieten van onze vakantie. Spijtig genoeg zal Thailand er voor volgend jaar niet inzitten dan.JohanS schreef:Proficiat, voor wanneer is het !Denhakke schreef:Wij vertrekken 2 dagen later (23 juli) vanuit Dusseldorf met Thai Airways naar Phuket. Dit gaat vooral een rustvakantie worden. Mijn vriendin is in blijde verwachting van onze tweede spruit dus blijven we deze maal enkel op Phuket i.p.v. een beetje rond te reizen.

-
- Volwaardig lid
- Contacteer: