Kan ik begin december een lastminute Bangkok boeken?
Moderator: Loempia
- Kees
- Volwaardig lid
- joepattaya
- Expat
Re: Kan ik begin december een lastminute Bangkok boeken?
Volgens mij was de vraag gewoon of een last minute boeking begin december tot de mogelijkheden behoort. Wie zegt dat het Boef om de prijs gaat? Misschien kan hij pas op het laatst beslissen.Boef schreef:Is het mogelijk om begin december een lastminute vlucht - retour Bangkok te boeken of is het dan hoogseizoen en zijn waarschijnlijk alle plaatsen bezet? wie weet dit of heeft ervaring met boeken in november/december ni voorgaande jaren?
Dus: is het mogelijk of onmogelijk en indien mogelijk, waar en hoe?
-
- Erelid
Re: Kan ik begin december een lastminute Bangkok boeken?
Natuurlijk is het mogelijk. Koffer pakken, naar Schiphol. Daar even het juiste kantoortje zoeken en op de lijst kijken. Mogelijk moet je enige dagen geduld hebben, want alleen als er op het laatste moment een passagier niet kom opdagen is er een plaats. ( Voor de heenreis !!!!!!!!!! ) Er zijn namelijk altijd wachtlijsten, dus als er eerder plaats vrij komt is eerst iemand van de wachtlijst aan de beurt.joepattaya schreef:
Volgens mij was de vraag gewoon of een last minute boeking begin december tot de mogelijkheden behoort. Wie zegt dat het Boef om de prijs gaat? Misschien kan hij pas op het laatst beslissen.
Dus: is het mogelijk of onmogelijk en indien mogelijk, waar en hoe?
Maar ja, terug naar NL vanuit Bangkok is echt een groter probleem.
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
dat iedereen gelukkig was
-
- Volwaardig lid
Last minute op verre reizen kan wel of je dan goedkoper uit bent denk het niet.
Dus als je toch van plan bent om te gaan boek dan nu en ga niet wachten totdat er en plaatsje vrij is anders moet je mischien ongewild je vakantie verlengen en ik weet niet of je werkgever dat leuk zal vinden.
feit is wel als je maar voor 18 december vertrekt anders heb je weer te maken met hoogseissoen (kerstvakantie) en dan zijn de prijzen echt hoog.
Dus als je toch van plan bent om te gaan boek dan nu en ga niet wachten totdat er en plaatsje vrij is anders moet je mischien ongewild je vakantie verlengen en ik weet niet of je werkgever dat leuk zal vinden.
feit is wel als je maar voor 18 december vertrekt anders heb je weer te maken met hoogseissoen (kerstvakantie) en dan zijn de prijzen echt hoog.
Werk om te leven leef niet om te werken.
- joepattaya
- Expat
Heb ik dan supergeluk gehad of krijgt mijn vlucht nog een staartje/perry schreef:Last minute op verre reizen kan wel of je dan goedkoper uit bent denk het niet.
Heb een maand geleden geboekt bij EVA:
23-12 vertrek naar Amsterdam
6-1 weer terug naar BKK
incl alle taxen: EURO 739 (koers 46)
NB Ben wel lid van EVA, maar of dat nu werkelijk verschil maakt?
-
- Volwaardig lid
Ja van Bangkok naar amsterdam en na de 1e weer terug dat zijn andere prijzen ik had het over van Nederland naar Thailand.joepattaya schreef:Heb ik dan supergeluk gehad of krijgt mijn vlucht nog een staartje/perry schreef:Last minute op verre reizen kan wel of je dan goedkoper uit bent denk het niet.
Heb een maand geleden geboekt bij EVA:
23-12 vertrek naar Amsterdam
6-1 weer terug naar BKK
incl alle taxen: EURO 739 (koers 46)
NB Ben wel lid van EVA, maar of dat nu werkelijk verschil maakt?
Werk om te leven leef niet om te werken.