Mahan Air
Moderator: Loempia
- JohanS
- Volwaardig lid
-
- komt net kijken
mahan en Aeaoflot
Snap niet helemaal wat het probleem is...heb zelf meerdere malen met Mahan en Aearoflot gevlogen....en nooit enige problemen gehad.
Aan boord bij Aearoflot is de service méér dan goed te noemen,,,vond het beter dan bv.KLM.
Mahan air idem dito.
En wat is er zo erg aan het dragen van een hoofddoekje????
Hier in ons eigen nederland lopen toch ook veel vrouwen met hoofddoekjes?Autochtonen en Allochtonen?
Ben het met een van de leden totaal eens....je moet geen kritiek uiten op iets waar je niets van weet.
ps..mijn Autochtone grootmoeder liep altijd met een hoofddoekje...en ze was echt niet vrouwonvriendelijk
Aan boord bij Aearoflot is de service méér dan goed te noemen,,,vond het beter dan bv.KLM.
Mahan air idem dito.
Hier in ons eigen nederland lopen toch ook veel vrouwen met hoofddoekjes?Autochtonen en Allochtonen?
Ben het met een van de leden totaal eens....je moet geen kritiek uiten op iets waar je niets van weet.
ps..mijn Autochtone grootmoeder liep altijd met een hoofddoekje...en ze was echt niet vrouwonvriendelijk

- JohanS
- Volwaardig lid
Re: mahan en Aeaoflot
Na 12 Reizen naar Thailand met 9 verschillende maatschappijen denk ik toch dat ik dit een beetje ervaring zou kunnen noemen.johan37 schreef:Snap niet helemaal wat het probleem is...heb zelf meerdere malen met Mahan en Aearoflot gevlogen....en nooit enige problemen gehad.
Mahan air idem dito.
Persoonlijk heb ik geen probleem met een hoofddoek vermits ik er geen moet dragen, maar ik herrinner mij hier meerdere posten door nederlandse vrouwen die het toch niet zo leuk vonden vooral het appart behandelen is toch niet zo fijn. Persoonlijk denk ik echter dat dit geen probleem mag zijn vermits iedereen dit weet indien je akkoord gaat om te vliegen met Mahan air.
Indien je mijn post goed leest geef ik geen kritiek maar raad om steeds alle maatschappijen te bekijken. Ik vloog met LTU in november 2006 en heb meer moeten betalen dan met Qantas nu in Juli.
Gewoon steeds alle prijzen kontroleren.
- jodokus
- Volwaardig lid
johan37 schreef:
Het hoofddoekje of de grootmoeder

Toch wel...
-
- kenner
Ik heb voor december met vrienden geboekt bij Mahan Air. December heen , januari terug voor 524 euri inc. annuleringsverzekering. Voor het geld hoef je het niet te laten.
Het is voor mij de eerste keer, dat ik met Mahan vlieg, ik zie wel hoe het loopt. ik heb er niet zon moeite mee dat er bv. geen alcohol geschonken wordt in het vliegtuig.
En de tussenstop breekt de reis wel een beetje. ik ben ooit via Hong Kong gevlogen, dat beviel niet echt. Eerst een uurtje of 10 vliegen, dan stoppen en dan nog 2.5 uur vliegen.
Nu is het 6 uur vliegen, dan stoppen, dan weer 6 uur vliegen(ongeveer).
We zien het wel.
Gr.
Het is voor mij de eerste keer, dat ik met Mahan vlieg, ik zie wel hoe het loopt. ik heb er niet zon moeite mee dat er bv. geen alcohol geschonken wordt in het vliegtuig.
En de tussenstop breekt de reis wel een beetje. ik ben ooit via Hong Kong gevlogen, dat beviel niet echt. Eerst een uurtje of 10 vliegen, dan stoppen en dan nog 2.5 uur vliegen.
Nu is het 6 uur vliegen, dan stoppen, dan weer 6 uur vliegen(ongeveer).
We zien het wel.

Gr.
-
- kenner
ik heb hem geboekt in april bij http://www.ltur.com/de . Of kijk ff hier op http://www.devriesreizen.nl/
-
- Veel ervaring
boeken
op http://www.letsbuyflights.de is het het goedkoopst. met ndevries scheelt dit ongeveer 80 euro pp. of kijk op http://www.justtravel.de
- JohanS
- Volwaardig lid
Re: Mahan air
Alle vloeistoffen zijn verboden in de handbagage, ook drank.marsoub schreef:Ik veronderstel dat ze geen alcoholische dranken serveren bij Mahan Air. Maar is het verboden om zelf bv uw whisky aan boord mee te brengen of is er een algemeen verbod?
- Denhakke
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Niet als je ze in de taxfree shop koopt na de veiligheidscontrole.JohanS schreef:Alle vloeistoffen zijn verboden in de handbagage, ook drank.marsoub schreef:Ik veronderstel dat ze geen alcoholische dranken serveren bij Mahan Air. Maar is het verboden om zelf bv uw whisky aan boord mee te brengen of is er een algemeen verbod?
-
- komt net kijken
Wie vliegt er 21 juli met Mahan air?
Hi,
Komende zaterdag (21 juli) vlieg ik met Mahan Air van Dusseldorf naar Bangkok. Wie nemen nog meer deze vlucht???
Greetz,
Ilse
Komende zaterdag (21 juli) vlieg ik met Mahan Air van Dusseldorf naar Bangkok. Wie nemen nog meer deze vlucht???
Greetz,
Ilse
-
- komt net kijken
Niet volledig juist want je kan inderdaad na de controle nog kopen en zelfs flacons van 100 ml zijn toegelaten in plastiekzakje van max 1 liter inhoud . Maar quid: mag het of mag het niet: : alcohol tijdens de vlucht met Mahan Air?JohanS schreef:Alle vloeistoffen zijn verboden in de handbagage, ook drank.marsoub schreef:Ik veronderstel dat ze geen alcoholische dranken serveren bij Mahan Air. Maar is het verboden om zelf bv uw whisky aan boord mee te brengen of is er een algemeen verbod?

- Ben
- Expat
JohanS schreef:Na 12 Reizen naar Thailand met 9 verschillende maatschappijen denk ik toch dat ik dit een beetje ervaring zou kunnen noemen.johan37 schreef:Snap niet helemaal wat het probleem is...heb zelf meerdere malen met Mahan en Aearoflot gevlogen....en nooit enige problemen gehad.
Mahan air idem dito.
Persoonlijk heb ik geen probleem met een hoofddoek vermits ik er geen moet dragen, maar ik herrinner mij hier meerdere posten door nederlandse vrouwen die het toch niet zo leuk vonden vooral het appart behandelen is toch niet zo fijn. Persoonlijk denk ik echter dat dit geen probleem mag zijn vermits iedereen dit weet indien je akkoord gaat om te vliegen met Mahan air.
Indien je mijn post goed leest geef ik geen kritiek maar raad om steeds alle maatschappijen te bekijken. Ik vloog met LTU in november 2006 en heb meer moeten betalen dan met Qantas nu in Juli.
Gewoon steeds alle prijzen kontroleren.
Johan , Heb voor een kennis van me vorige week vrijdag avond een ticket geregeld Ams BKK met tussenstop in Frankfurt Thai aiways 962 Euro All in.
Het was super naar zijn zeggen .