Het is me opgevallen dat bij surfen naar gunstige prijzen je meestal toch bij de betreffende vliegmaatschap beter uit bent dan via een reisburo.
Nadeel is dat je met een credit card moet betalen die niet iedereen heeft.
Zoek eens, het kan soms wel €200. uit maken.
Opgevallen
Moderator: Loempia
- Edje
- Expat
Opgevallen
Groetjes; Edje
- Ben
- Expat
Re: Opgevallen
Edje schreef:Het is me opgevallen dat bij surfen naar gunstige prijzen je meestal toch bij de betreffende vliegmaatschap beter uit bent dan via een reisburo.
Nadeel is dat je met een credit card moet betalen die niet iedereen heeft.
Zoek eens, het kan soms wel €200. uit maken.
Tja Ed op een reisburo zitten ze er ook niet om vliegen te vangen.
-
- Volwaardig lid
De meeste maatschappijen hebben toch een eigen kantoor in Nederland. Kleine moeite om daar even langs te gaan en te betalen of ze te bellen of je het kan overmaken. Zo heb ik mijn tweede trip naar Thailand met Thai air geboekt. (ze vlogen toen nog op Amsterdam) Gebeld, vlucht vast gelegd, en twee dagen later had ik de rekening met de betalings gegevens in huis.
Momenteel heeft EVA air een leuke aanbieding zie de website, overigens alleen voor bepaalde periodes.
Okie
Momenteel heeft EVA air een leuke aanbieding zie de website, overigens alleen voor bepaalde periodes.
Okie
-
- komt net kijken
[/quote]Momenteel heeft EVA air een leuke aanbieding zie de website, overigens alleen voor bepaalde periodes.
Ja, vanaf 653 euro,maar alleen nog voor bepaalde datum's. Heb zelf 753 moeten betalen voor 15/29 juni. Trouwens alleen te boeken via de website en dus met creditcard te betalen of reisburo uiteraard met extra administratiekosten e.d.
Boekingen op het kantoor in A'dam worden kennelijk niet gedaan, heb telefonisch getracht te boeken, wellicht wel als je zelf langs gaat.