Heb vandaag een ticket geboekt naar Thailand, 25 sept vertrekken we.
Nu wil ik een binnenlandse vlucht naar Changmai, hoe kan ik dat het beste doen. Als ik daar ben op het vliegveld in Bangkok of hier al boeken?
Binnenlandse vlucht...
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
-
- Volwaardig lid
Als je in bezit bent van een credit card gewoon hier boeken via de website van de maatschappij waarmee je wilt door vliegen. Dan ben je zeker van een aansluitende vlucht en dat je niet onverhoopt een aantal uur extra moet wachten omdat er geen plaats is.
Je komt aan op Suwarnaphumi airport, binnenlandse vluchten van af daar kun je boeken bij Thaiair, airasia en Bangkok air, zij vliegen allen naar Chiang Mai.
Wil je echter met Nok air of 1,2 go vliegen zal je naar het oude vliegveld moeten gaan.
Okie
Je komt aan op Suwarnaphumi airport, binnenlandse vluchten van af daar kun je boeken bij Thaiair, airasia en Bangkok air, zij vliegen allen naar Chiang Mai.
Wil je echter met Nok air of 1,2 go vliegen zal je naar het oude vliegveld moeten gaan.
Okie
-
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
Natuurlijk zijn one, two go en Nok air goedkoper als Thai air en Bangkokair. Airasia is ook goedkoop trouwens maar die laat ik er even buiten ivm slechte ervaringen. Dan blijft nog het feit dat je wel van het ene naar het andere vliegveld moet, zou geen probleem moeten zijn voor de meeste mensen, het kost je wel weer een uur en ongeveer 300 baht met de taxi.
Na een lange vlucht van 11 uur wil ik gewoon lekker relaxt mijn binnenlandse vlucht pakken en geen gestress dat ik mijn vlucht zal redden op Don Muang. Dan neem ik die 1000 baht die ik extra betaal wel op de koop toe.
Okie
Na een lange vlucht van 11 uur wil ik gewoon lekker relaxt mijn binnenlandse vlucht pakken en geen gestress dat ik mijn vlucht zal redden op Don Muang. Dan neem ik die 1000 baht die ik extra betaal wel op de koop toe.
Okie