Koh Samui enkel met Bangkok air?
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Koh Samui enkel met Bangkok air?
Als ik het goed heb is Bangkok Air de enige die van BKK naar Samui vliegt, of zijn er nog andere?
Weet er toevallig ook iemand vanaf welke luchthaven die nu vliegen?
Get Rich or Die Tryin'
- JohanS
- Volwaardig lid
Re: Koh Samui enkel met Bangkok air?
Vliegen vanaf Bangkok (normaal voor domestic is het Don Muang).Totender schreef:Als ik het goed heb is Bangkok Air de enige die van BKK naar Samui vliegt, of zijn er nog andere?
Er zijn geen andere maatschappijen omdat Bangkok Air ook de eigenaar is van de luchthaven op Samui.
-
- Volwaardig lid
- JohanS
- Volwaardig lid
Of met de trein naar Surat Thani.Falcon schreef:Dat is ook de reden dat ze zo prijzig zijn. Monopoly!
Een alternatief is vliegen met Air Asia naar Surat Thani en dan met een combi bus/boot naar Samui gaan. Duurt wat langer maar scheelt de helft en je ziet nog wat.
1st klas apparte ruimte met een degelijk bed en een goede nachtrust.
-
- Volwaardig lid
Weet jij misschien ook ongeveer de afstand (of reistijd) van Surat Thani airport tot de ferry?Falcon schreef:Dat is ook de reden dat ze zo prijzig zijn. Monopoly!
Een alternatief is vliegen met Air Asia naar Surat Thani en dan met een combi bus/boot naar Samui gaan. Duurt wat langer maar scheelt de helft en je ziet nog wat.
Get Rich or Die Tryin'
-
- Volwaardig lid
Als ik me niet vergis is dat ruim 1 uur met de bus, kan ook iets langer zijn, maar niet veel. De bootreis duurt ongeveer 2 uur.Totender schreef:Weet jij misschien ook ongeveer de afstand (of reistijd) van Surat Thani airport tot de ferry?Falcon schreef:Dat is ook de reden dat ze zo prijzig zijn. Monopoly!
Sabaai sabaai
-
- Volwaardig lid