Vraagje,
Hoe kan ik het snelste, over land, van Vientiane in Pakse of Siem Reap komen. Ik wil namelijk niet vliegen met Lao Airlines. Volgens mij is het het snelste door Thailand ipv door Laos. Er gaat geen trein, dus weet iemand hoe snel de bus erover doet?!
Thnx!
Vientiane - Pakse of Siem Reap door Thailand
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
- Jim
- Volwaardig lid
ben je al een keer met de bus van aranya naar siem reap geweest?Greuf schreef:Zou inderdaad ook een mogelijkheid zijn, maar heb een hekel aan stressen met overstappen enzo. Als er een bus oid gaat zou ik die kiezen, hopelijk weet iemand mij hier iets meer over te vertellen!
je hoeft dan mss niet zo veel over te stappen maar wel een aantal keren uitstappen omdat de bus anders vast komt te zitten in de kuilen in de weg

-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Hahah nee nog niet, eerste keer naar Laos en Cambodja. Uitstappen is geen probleem, je maakt weer wat mee wat je in een vliegtuig niet ziet! Gaat helemaal goed komen!Jim schreef:ben je al een keer met de bus van aranya naar siem reap geweest?Greuf schreef:Zou inderdaad ook een mogelijkheid zijn, maar heb een hekel aan stressen met overstappen enzo. Als er een bus oid gaat zou ik die kiezen, hopelijk weet iemand mij hier iets meer over te vertellen!
je hoeft dan mss niet zo veel over te stappen maar wel een aantal keren uitstappen omdat de bus anders vast komt te zitten in de kuilen in de weg