Meer dan 3 weken parkeren op Düsseldorf
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
Meer dan 3 weken parkeren op Düsseldorf
Hallo! Wij gaan in juli/augustus 3,5e week naar Thailand. We vliegen met Emirates vanuit Düsseldorf. Nu zie ik op de officiële website alleen een parkeerduur van 21 dagen en een bijbehorende prijs, maar wij hebben de mazzel dat we nog langer gaan. Heeft iemand daar ervaring mee? Geldt dan de prijs van 21 dagen of kan het veel duurder uitpakken? Ben aan het kijken wat voordeliger is, trein of auto. Alvast bedankt! Groetjes Ari
-
- heeft ervaring
Parkeren Düsseldorf
Ga er maar vanuit dat je meer zal moeten betalen als voor 3 weken indien je langer parkeert als die termijn en even voorop gesteld dat het is toegestaan.
- Denhakke
- Volwaardig lid
- Contacteer:
-
- komt net kijken
Ja, daar heb ik ook naar gekeken. Zit ik alleen met het feit dat we precies die parking moeten vinden, want dan heb je denk ik vooraf een reservering gemaakt. Zie gelijk situatie voor me dat we al aan de late kant zijn en dan ook nog precies díe parking moeten vinden. Ben ook nog aan het kijken naar de trein.
- pietk
- Expat
Waarom probeer je geen contact op te nemen met de luchthaven daar, ze kunnen je daar vast wel vertellen wat het kost en wat de mogelijkheden zijn. Neem maar aan dat je niet de eerste en enige bent die met dit probleem zit.
En qua te laat komen om de juiste parking te vinden is gewoon een kwestie van organiseren, voorbereiden en op tijd weg gaan.

En qua te laat komen om de juiste parking te vinden is gewoon een kwestie van organiseren, voorbereiden en op tijd weg gaan.