meng dohk
Moderator: Loempia
-
- Erelid
meng dohk
vanmiddag lekker gegrillde torretjes zitten knabbelen ..
de meng dohk woont in het suikkerriet en leggen daar hun eitjes.., zijn 3 cm groot/klein en smaken , hoe kan het ook anders, zoet...
willem
de meng dohk woont in het suikkerriet en leggen daar hun eitjes.., zijn 3 cm groot/klein en smaken , hoe kan het ook anders, zoet...
willem
niets is perfect en niets is blijvend
- jodokus
- Volwaardig lid
Re: meng dohk
khonkaen schreef:vanmiddag lekker gegrillde torretjes zitten knabbelen ..
willem
Tot nu toe altijd genoten van jou recepten, Willem, maar hier trek ik vooralsnog een grens.
Mijn vriendin is er wel gek op...
Toch wel...
- jumbo
- Expat
Gisteren ging hier op de bbq de ingewanden van een varken en het baarmoedervlies van een koe voorbijBartje schreef:Tja "hoe armer het land is geweest hoe rijker de eetcultuur" maar ik zie de noodzakelijkeid niet meer om dit nog te eten! Anyway eet smakelijk!
Ik heb voor een noodlesoupy gekozen en wat tosti's met mayo en ketchup...

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
-
- Volwaardig lid
roaarrrrrr Jumbo, die kende ik nog niet. wow........ ehmmm mmmmm je hebt het niet gegeten, maar weet je ook hoe het smaakt?jumbo schreef:Gisteren ging hier op de bbq de ingewanden van een varken en het baarmoedervlies van een koe voorbijBartje schreef:Tja "hoe armer het land is geweest hoe rijker de eetcultuur" maar ik zie de noodzakelijkeid niet meer om dit nog te eten! Anyway eet smakelijk!
Ik heb voor een noodlesoupy gekozen en wat tosti's met mayo en ketchup...![]()
J
Favo soep
Kao Soi (zeg ik dat goed? "noordelijke" noedel soep, de lekkerste ter wereld

LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF
- jumbo
- Expat
Ik heb beiden een keer gegeten, maar het is meer een psychologische blokkade dan een andere.....hehe, de smaak was prima, maar gewoon het idee......brrrMystic schreef:roaarrrrrr Jumbo, die kende ik nog niet. wow........ ehmmm mmmmm je hebt het niet gegeten, maar weet je ook hoe het smaakt?jumbo schreef:Gisteren ging hier op de bbq de ingewanden van een varken en het baarmoedervlies van een koe voorbijBartje schreef:Tja "hoe armer het land is geweest hoe rijker de eetcultuur" maar ik zie de noodzakelijkeid niet meer om dit nog te eten! Anyway eet smakelijk!
Ik heb voor een noodlesoupy gekozen en wat tosti's met mayo en ketchup...![]()
J
Favo soep
Kao Soi (zeg ik dat goed? "noordelijke" noedel soep, de lekkerste ter wereld
J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
-
- Volwaardig lid
Re: meng dohk
Ik heb het nog nooit gegeten, maar zou het best een keer willen proberen.khonkaen schreef:vanmiddag lekker gegrillde torretjes zitten knabbelen ..
willem
Johan
-- Happiness is a choice that requires effort at times --
-- Happiness is a choice that requires effort at times --