tickets china airlines
Moderator: Loempia
-
- Zeer veel ervaring
tickets china airlines
hoi,
ik wil een ticket boeken voor mn vriendin met china airlines....
weet iemand hoe dit gaat?
als ik wil boeken via internet en ik betaal met creditcard zou ik haar zelf moeten begeleiden lees ik ...............
weet iemand hoe je dit dus kan doen?
dus betalen voor de ticket maar dat zij er mee kan reizen?
thanks
Frank
ik wil een ticket boeken voor mn vriendin met china airlines....
weet iemand hoe dit gaat?
als ik wil boeken via internet en ik betaal met creditcard zou ik haar zelf moeten begeleiden lees ik ...............
weet iemand hoe je dit dus kan doen?
dus betalen voor de ticket maar dat zij er mee kan reizen?
thanks
Frank
-
- Expat
Ik heb voor een derde persoon middels mijn amex betaald zonder zelf mee op reis te gaan.
Ik moest een copie van mijn creditcard ,voorzien van mijn handtekening,faxen naar het (nederlandse) reisburo.
Men wilde het eigenlijk per courier ,maar daar was de tijd te kort voor.
(weet niet of iets dergelijks via internet ook te regelen zou zijn.In bovenstaand geval maakte her reisburo een e-ticket uit)
Ik moest een copie van mijn creditcard ,voorzien van mijn handtekening,faxen naar het (nederlandse) reisburo.
Men wilde het eigenlijk per courier ,maar daar was de tijd te kort voor.
(weet niet of iets dergelijks via internet ook te regelen zou zijn.In bovenstaand geval maakte her reisburo een e-ticket uit)
-
- Volwaardig lid
Geld overmaken naar haar. Zij zelf bij China air een ticket aanschaffen. Of laten regelen door een buro. Bijvoorbeeld. http://www.tdc.in.th.
Je leeft niet in de wereld, maar de wereld leeft in jou
-
- Volwaardig lid
???carpediem schreef:Dezefde creditcard waarmee je betaald op internet moet in het bezit zijn van een van de reizigers
Nog nooit last van gehad. Veelvuldig tickets besteld met credit card voor anderen, maar meestal wel ruim van tevoren. M.a.w. als het inboeken begon was het geld allang van de CC afgeschreven.
Tja en anders overmaken naar vriendin. Ook zo gepiept

- -
-
- Expat
- Contacteer:
Normale regel.....Wereldvreemd schreef:???carpediem schreef:Dezefde creditcard waarmee je betaald op internet moet in het bezit zijn van een van de reizigers
Nog nooit last van gehad.
Weet zeker een aantal gevallen waar boeking werd geweigerd omdat een derde persoon de betaling deed, of in ieder gevel de CC van een derde persoon...
(Bijna) Elke internetboeking geeft deze regel heel duidelijk aan voordat de boeking compleet is.