Suvarnabhumi
Moderator: Loempia
Suvarnabhumi
Weet iemand wanneer het vliegveld Suvarnabhumi klaar is. Ben een beetje tickets aan het uitzoeken voor december, maar zie dat ze er van uit gaan dat het dan ook nog niet af is (thaiair). Mooi vervelend dus. Verbindingen hopeloos.
Zal ik nog even wachten met boeken van binnenlandse vluchten ( KK-phuket) of is het wel zeker dat het voor het nieuwe jaar nog een zootje is?
arie
Zal ik nog even wachten met boeken van binnenlandse vluchten ( KK-phuket) of is het wel zeker dat het voor het nieuwe jaar nog een zootje is?
arie
-
- Expat
-
- Erelid
Re: Suvarnabhumi
Je kan beter even wachten en je tijd besteden aan het lezen van alle vragen en opmerkingen die op dit forum staan, zowel voor het oude als het nieuwe vliegveld.Arie 2 schreef:Weet iemand wanneer het vliegveld Suvarnabhumi klaar is. Ben een beetje tickets aan het uitzoeken voor december, maar zie dat ze er van uit gaan dat het dan ook nog niet af is (thaiair). Mooi vervelend dus. Verbindingen hopeloos.
arie
En wat bedoel je met " zootje "

Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
dat iedereen gelukkig was
-
- Expat
Ja ik weet het, maar veel vluchten van thaiair gaan nu ook naar Don Muang. Krappe vlieg schema’s wordt lastiger zo. Ik wil zo laat mogelijk van phuket naar BKK vliegen. Ik dacht misschien heeft iemand al wat gelezen dat het nieuwe vliegveld snel weer open gaat voor alle vluchten. Dan wacht ik namelijk nog ff met boeken.
Maar wat doe jij daar in phuket, heb je daar een kroeg of zo?
Slechte verbindingen mart.
Maar wat doe jij daar in phuket, heb je daar een kroeg of zo?
Slechte verbindingen mart.
-
- Expat
-
- Volwaardig lid
-
- Expat
- Ben
- Expat
-
- Volwaardig lid
Suvarnabhumi gaat de komende jaren flink uitbreiden.
http://www.bangkokpost.com/News/18Apr2008_news01.php
Dat was door de laatste interim regering in de ijskast gezet om kosten te besparen (ze hadden waarschijnlijk andere uitgaven)
Dat was door de laatste interim regering in de ijskast gezet om kosten te besparen (ze hadden waarschijnlijk andere uitgaven)

Live your dream, don't dream your life.
- Ben
- Expat
The other projects which include the construction of an automated people mover, car park and a noise pollution reduction scheme will be implemented over five years.Wouter_Udon schreef:Suvarnabhumi gaat de komende jaren flink uitbreiden.
Vooral het laatste zal wel een punt zijn , Honderden processen lopen nu al tegen de Airport en vooralsnog doet men niets aan het geluidsoverlast voor omwonenden
enkelen zijn afgekocht voor een schijntje .