Douane op vliegveld Dusseldorf
Moderator: Loempia
-
- heeft ervaring
-
- Expat
- Contacteer:
-
- Volwaardig lid
Je mag maar voor een bepaald bedrag aan nieuw spul meenemen, ik geloof voor 175 euro ofzo, denk dat ze dat bedoelt,Manuel schreef:Kun je dit eens uitleggen? Ik denk dat de enige beperking het gewicht is......Jacqueline schreef:Je mag ook niet eindeloos veel "echte" merkartikelen meenemen.
Je betaald anders invoerrechten over de nieuwe (echte) dingen die je meeneemt.
m.a.w. overal de kaartjes afhalen, en een keertje dragen,

LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF
-
- heeft ervaring
Dat bedoel ik inderdaad. In Nederland mag je niet meer dan voor 175 euro kostenloos aan goederen invoeren. In Duitsland is het ongeveer hetzelfde, ben het exacte bedrag even kwijt, maar het scheelde niet veel.
Niet dat ik nou zoveel mee terug neem, maar ze hebben nog nooit tussen mijn gedragen slipjes gekeken
Overigens zijn ze op Schiphol vele malen strenger dan in Dusseldorf met controleren van vluchten uit Thailand. Teminste dat is mijn ervaring.
Niet dat ik nou zoveel mee terug neem, maar ze hebben nog nooit tussen mijn gedragen slipjes gekeken

Overigens zijn ze op Schiphol vele malen strenger dan in Dusseldorf met controleren van vluchten uit Thailand. Teminste dat is mijn ervaring.
-
- Volwaardig lid
Re: namaak
Beter je huiswerk lezen mr. F., mijn post ging over spullen in het algemeen, dan wel echt, want ook echte merkartikelen zijn aan beperkingen verbonden... .....F schreef:Kaartjes eraf halen??? En 1 keer dragen??? Hahahahahahahahahaha!!! Sorry hoor, maar namaak is namaak en geloof me, namaak herkennen ze zo. De leeftijd van de kleding maakt niets uit. De kwaliteit wel en dat is gewoon barslecht.

- Ben
- Expat
Re: namaak
F schreef:Kaartjes eraf halen??? En 1 keer dragen??? Hahahahahahahahahaha!!! Sorry hoor, maar namaak is namaak en geloof me, namaak herkennen ze zo. De leeftijd van de kleding maakt niets uit. De kwaliteit wel en dat is gewoon barslecht.
Koop jij maar lekker die goedkope chinese rommel in Nederland
das nog minder als een copy uit Thailand .
En als je een beetje je doppen openmaakt hangt er ook goed spul bij
die t shits in nederland 2 voor 4 euro daar hangt de boord na 3 keer
wasen ook als op je buiknavel. daar koop ik er hier ook 2 voor en wel van een betere kwaliteit .
wat jij in Nederland koopt komt voor 80% uit azie
tis maar dat je het weet .
-
- Expat
-
- Volwaardig lid
Re: controle
50 euro de kilo heen en of terug,karin1976 schreef:de controle op hoeveel kilo je meeneemt vanuit dus is wel streng. maar ja dat zal naar thailand niet veel zijn.
-
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
Hoe streng ze zijn met de overbagage ligt er ook aan hoeveel vracht er in het vliegtuig geladen word en of het helemaal vol passagiers zit.
Het ding moet wel naar boven komen
Dus helemaal vol passagiers en vracht = strengere controle op overgewicht.
Je hebt altijd van die mensen die denken dat HANDBAGAGE er ongeveer uit ziet als een normaal koffer.
Het ding moet wel naar boven komen

Dus helemaal vol passagiers en vracht = strengere controle op overgewicht.
Je hebt altijd van die mensen die denken dat HANDBAGAGE er ongeveer uit ziet als een normaal koffer.