Wel of geen trektocht??

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gast

Wel of geen trektocht??

#1 Bericht door Gast » zondag 04 maart 2007, 10:45

Beste Thailandgangers!!!

Hierbij even een vraagje, twee zelfs!!
Ben nu sinds een goede week door Thailand aan het reizen, en het bevalt me meer dan uitstekend.
Zojuist een echte Thaise massage genomen in Chiang Mai (bij de blinde meisjes) en het was echt super!

Maar goed, daar gaat mn vraag niet over, ik was zeer beslist van plan om in Chiang Mai een trektocht te gaan maken, van 3 dagen.
Maar na wat rondgelezen te hebben en de foto;s gezien te hebben weet ik niet, en twijfel ik beter gezegd of mijn conditie het aankan.
Ik heb namelijk twee jaar geleden kanker gehad, en ben daar nu goed van aan het opknappen, maar mn conditie is dus niet supertop!
Kunnen jullie me advies geven wat wijsheid is?
Ik wil namelijk erg graag, maar ben bang dat ik het niet aan zou kunnen of whatever..

En dan vraag 2!!
Doordat ik mijn reisprogramma heb aangepast deze week door 3 dagen naar Cambodja te gaan, zal ik dus dingen die ik in plaats daarvan wilde doen moeten aanpassen
Maar ik wil toch nog dolgraag naar Sukhotai of Ayuthaya, een van deze twee dus want allebei gaat echt niet meer lukken.

Wat raden jullie aan?

Graag tips!
Thanks,

Groetjes Miranda

ponchovogel
Veel ervaring
Veel ervaring

#2 Bericht door ponchovogel » zaterdag 24 maart 2007, 02:52

heb zo'n week of 3 geleden in chaing mai nog een tocht gedaan en t was zeer warm dat wel

onze gids stopte wel heel vaak en als we zelf wilden stoppen konden we dit aangeven

in normale temparaturen was deze tocht meer dan kinderspel maar met hitte blijf ik aan de fles hangen en was t toch best pittig

zo'n beetje om de 25 min stopten we wel even.....

hoop dat je hier wat aan hebt

khonkaen
Erelid
Erelid

#3 Bericht door khonkaen » zaterdag 24 maart 2007, 07:05

in plaats van een trektocht , kan je beter een meisje mee nemen en daar het bed mee induiken ... dat zal je conditie nog wel aankunnen ..

en wat moet je dan nog in sukothay of ayudaya ?????

willem
niets is perfect en niets is blijvend

perry
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#4 Bericht door perry » zaterdag 24 maart 2007, 07:20

khonkaen schreef:in plaats van een trektocht , kan je beter een meisje mee nemen en daar het bed mee induiken ... dat zal je conditie nog wel aankunnen ..

willem
Volgens mij kom jij iets te kort Willem want jij hebt niks anders in je hoofd dan dit :)
Werk om te leven leef niet om te werken.

perry
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#5 Bericht door perry » zaterdag 24 maart 2007, 07:34

En aan Miranda doe rustig aan en geniet van je vakantie maak de goede keus en anders kom gerust volgend jaar terug en doe de tocht dan
Veel Plezier Gr Perry
Werk om te leven leef niet om te werken.

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#6 Bericht door Mystic » zaterdag 24 maart 2007, 09:51

khonkaen schreef:in plaats van een trektocht , kan je beter een meisje mee nemen en daar het bed mee induiken ... dat zal je conditie nog wel aankunnen ..

willem
Waar staat dat Miranda lesbisch is?
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”