van Bangkok naar Hua Hin en naar Rayong

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gast

van Bangkok naar Hua Hin en naar Rayong

#1 Bericht door Gast » vrijdag 16 maart 2007, 22:04

Wat zijn de vervoersmogenlijkheden om van BKK naar Hua Hin te gaan en van BKK naar Rayong?

Gast

#2 Bericht door Gast » vrijdag 16 maart 2007, 23:31

Naar Hua Hin bus of trein, naar Rayong de bus

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: van Bangkok naar Hua Hin en naar Rayong

#3 Bericht door JohanS » zaterdag 17 maart 2007, 12:05

Anonymous schreef:Wat zijn de vervoersmogenlijkheden om van BKK naar Hua Hin te gaan en van BKK naar Rayong?
Voor Hua Hin : Taxi vanaf de luchthaven voor ik dacht +/- 3.500 thb het kan goedkoper vanuit de stad voor een minimum van 2.500 THB.
Meetstal namen we de taxi , je bent er in minder dan 3 uur.

Ben
Expat
Expat

#4 Bericht door Ben » zaterdag 17 maart 2007, 12:21

JohanS schreef:
Anonymous schreef:Wat zijn de vervoersmogenlijkheden om van BKK naar Hua Hin te gaan en van BKK naar Rayong?
Voor Hua Hin : Taxi vanaf de luchthaven voor ik dacht +/- 3.500 thb het kan goedkoper vanuit de stad voor een minimum van 2.500 THB.

voor 3500 bath kom ik je ophalen op airport en breng je naar Hua Hin

Groeten Ben

Mart
Erelid
Erelid

#5 Bericht door Mart » zaterdag 17 maart 2007, 16:58

Van Bangkok naar Hua Hin, busstation SAI TAI.

Bus kost ca 150 Tb en de reis naar Hua Hin is ca 3 uur.
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Mart
Erelid
Erelid

#6 Bericht door Mart » zaterdag 17 maart 2007, 17:01

Ben schreef:

Groeten Ben
Ben, als je het voor 2500 bath wilt doen heb ik regelmatig ritten voor je, EN een gratis kop koffie.

:wink: :wink:

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#7 Bericht door JohanS » zaterdag 17 maart 2007, 19:26

Ben schreef:
JohanS schreef:

Groeten Ben
In November hebben wij 3.500 Thb betaald, wat inderdaad veel te veel is maar dat komt ervan als je de nieuwe luchthaven uitstapt en allen taxis tegenkomt die allemaal voor 1 bedrijf (???) werken.
Ze vroegen allemaal dezelfde prijs van 4.500 Thb wat we toch nog naar 3.500 Thb hebben kunnen brengen.
Bij de terug reis hebben we 2.700 Thb betaals wat voor ons een aannemelijke prijs was; goede wagen met service vanaf ons hotel tot bij de ingang van de luchthaven, dit was een taxi service van HuaHin.
Ik heb het adres nog want ik ga dit jaar met hen een auto huren (900 THB per dag inclusief verzekering).

PaulV
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#8 Bericht door PaulV » zondag 18 maart 2007, 17:40

Via Greenwood Travel betalen wij 2500 bath voor BKK-Hua Hin. Reserveren vooraf via de mail, staat er een Greenwood-chauffeur op je te wachten bij aankomst met je naambordje in de hand. Fee voor de snelweg (40 bath) apart betalen.
Vanuit Hua Hin maken wij nog al eens gebruik van de taxiservice van "Den Car Rental" in Hua Hin, waar wij ook al een aantal keren een auto hebben gehuurd. Zie ook de Website van Den (naam van de eigenaresse): http://www.den-carrental.com/Airport_Transfer.html Het tarief is 1800 euro, de taxi is van redelijke kwaliteit (ISUZU stationwagon).
3500 bath is echt veel te veel.

groet,
Paul

Ben
Expat
Expat

#9 Bericht door Ben » zondag 18 maart 2007, 17:56

PaulV schreef:Via Greenwood Travel betalen wij 2500 bath voor BKK-Hua Hin. Reserveren vooraf via de mail, staat er een Greenwood-chauffeur op je te wachten bij aankomst met je naambordje in de hand. Fee voor de snelweg (40 bath) apart betalen.
Vanuit Hua Hin maken wij nog al eens gebruik van de taxiservice van "Den Car Rental" in Hua Hin, waar wij ook al een aantal keren een auto hebben gehuurd. Zie ook de Website van Den (naam van de eigenaresse): http://www.den-carrental.com/Airport_Transfer.html Het tarief is 1800 euro, de taxi is van redelijke kwaliteit (ISUZU stationwagon).

groet,
Paul
Ik ken de prijzen Paul 3500 - 500 aan lpg das een goed loon voor een thai en inderdaad te hoog . 2500 is normaal 1800 is best goedkoop.

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#10 Bericht door JohanS » zondag 18 maart 2007, 19:22

PaulV schreef:Via Greenwood Travel betalen wij 2500 bath voor BKK-Hua Hin. Reserveren vooraf via de mail, staat er een Greenwood-chauffeur op je te wachten bij aankomst met je naambordje in de hand. Fee voor de snelweg (40 bath) apart betalen.

groet,
Paul
Dat is dezelfde die ons terug naar bangkok heeft gebracht en waar wij in november 2006 een auto hebben gehuurd, ook in augustus 2007 zullen we gebruik maken van een van hun huurwagens.

Paul heb je reeds in het hotel (guesthouse ) van hen verbleven, wij dachten die te gebruiken in augustus voor een nachtje.
Het restaurant geeft zeer goed Thai food tegen een meer dan redelijke prijs.

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#11 Bericht door JohanS » zondag 18 maart 2007, 19:24

Wij boeken wel rechtstreeks met Den-Rental, een teleffontje en alles is OK.

PaulV
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#12 Bericht door PaulV » maandag 19 maart 2007, 11:18

Johan schreef:
Paul heb je reeds in het hotel (guesthouse ) van hen verbleven, wij dachten die te gebruiken in augustus voor een nachtje.
Hallo Johan,

Sinds vorig jaar juni is ons huis in Hua Hin gereed, dus hoeven we geen gebruik meer te maken van hotels of guesthouses. Bij Den hebben wij nooit gelogeerd, omdat wij van het bestaan niet wisten en mijn vrouw een natuurlijke voorkeur had voor hotels/resorts die direct aan het strand liggen.

groet,
Paul

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#13 Bericht door JohanS » maandag 19 maart 2007, 12:13

PaulV schreef:Johan schreef:
Hallo Johan,

Sinds vorig jaar juni is ons huis in Hua Hin gereed, dus hoeven we geen gebruik meer te maken van hotels of guesthouses. Bij Den hebben wij nooit gelogeerd, omdat wij van het bestaan niet wisten en mijn vrouw een natuurlijke voorkeur had voor hotels/resorts die direct aan het strand liggen.

groet,
Paul
Wij gaan het nu eens proberen omdat het alleen voor 1 nacht is er het is gemakkellijk omdat we de volgende morgend met een huurwagen van hen richting Krabi rijden.

Waar ergens heb je een huis gekocht in Hua Hin. Wij zijn ook aan het rondkijken en zijn weg van de streek HuaHin-Chaam-Pranburi.

frank 272

#14 Bericht door frank 272 » donderdag 29 maart 2007, 09:08

mister roong brengt je en haalt je van het vliegveld voor 2000 bth is een taxi bedrijf uit hua hin airco taxi adres roongsayam@hotmail.com gaat zelf elk jaar met hem heb me nog nooit laten staan

Mart
Erelid
Erelid

#15 Bericht door Mart » donderdag 29 maart 2007, 11:59

frank 272 schreef:
mister roong brengt je en haalt je van het vliegveld voor 2000 bth is een taxi bedrijf uit hua hin airco taxi adres roongsayam@hotmail.com gaat zelf elk jaar met hem heb me nog nooit laten staan
Als hij op gas rijdt is dan een mooie prijs. :wink:
Maar is er ook een inzittende verzekering :roll:

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”