van Bangkok naar Hua Hin en naar Rayong
Moderator: Loempia
van Bangkok naar Hua Hin en naar Rayong
Wat zijn de vervoersmogenlijkheden om van BKK naar Hua Hin te gaan en van BKK naar Rayong?
- JohanS
- Volwaardig lid
Re: van Bangkok naar Hua Hin en naar Rayong
Voor Hua Hin : Taxi vanaf de luchthaven voor ik dacht +/- 3.500 thb het kan goedkoper vanuit de stad voor een minimum van 2.500 THB.Anonymous schreef:Wat zijn de vervoersmogenlijkheden om van BKK naar Hua Hin te gaan en van BKK naar Rayong?
Meetstal namen we de taxi , je bent er in minder dan 3 uur.
- Ben
- Expat
JohanS schreef:Voor Hua Hin : Taxi vanaf de luchthaven voor ik dacht +/- 3.500 thb het kan goedkoper vanuit de stad voor een minimum van 2.500 THB.Anonymous schreef:Wat zijn de vervoersmogenlijkheden om van BKK naar Hua Hin te gaan en van BKK naar Rayong?
voor 3500 bath kom ik je ophalen op airport en breng je naar Hua Hin
Groeten Ben
-
- Erelid
Ben, als je het voor 2500 bath wilt doen heb ik regelmatig ritten voor je, EN een gratis kop koffie.Ben schreef:
Groeten Ben
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
- JohanS
- Volwaardig lid
In November hebben wij 3.500 Thb betaald, wat inderdaad veel te veel is maar dat komt ervan als je de nieuwe luchthaven uitstapt en allen taxis tegenkomt die allemaal voor 1 bedrijf (???) werken.Ben schreef:JohanS schreef:Voor Hua Hin : Taxi vanaf de luchthaven voor ik dacht +/- 3.500 thb het kan goedkoper vanuit de stad voor een minimum van 2.500 THB.Anonymous schreef:Wat zijn de vervoersmogenlijkheden om van BKK naar Hua Hin te gaan en van BKK naar Rayong?
Groeten Ben
Ze vroegen allemaal dezelfde prijs van 4.500 Thb wat we toch nog naar 3.500 Thb hebben kunnen brengen.
Bij de terug reis hebben we 2.700 Thb betaals wat voor ons een aannemelijke prijs was; goede wagen met service vanaf ons hotel tot bij de ingang van de luchthaven, dit was een taxi service van HuaHin.
Ik heb het adres nog want ik ga dit jaar met hen een auto huren (900 THB per dag inclusief verzekering).
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Via Greenwood Travel betalen wij 2500 bath voor BKK-Hua Hin. Reserveren vooraf via de mail, staat er een Greenwood-chauffeur op je te wachten bij aankomst met je naambordje in de hand. Fee voor de snelweg (40 bath) apart betalen.
Vanuit Hua Hin maken wij nog al eens gebruik van de taxiservice van "Den Car Rental" in Hua Hin, waar wij ook al een aantal keren een auto hebben gehuurd. Zie ook de Website van Den (naam van de eigenaresse): http://www.den-carrental.com/Airport_Transfer.html Het tarief is 1800 euro, de taxi is van redelijke kwaliteit (ISUZU stationwagon).
3500 bath is echt veel te veel.
groet,
Paul
Vanuit Hua Hin maken wij nog al eens gebruik van de taxiservice van "Den Car Rental" in Hua Hin, waar wij ook al een aantal keren een auto hebben gehuurd. Zie ook de Website van Den (naam van de eigenaresse): http://www.den-carrental.com/Airport_Transfer.html Het tarief is 1800 euro, de taxi is van redelijke kwaliteit (ISUZU stationwagon).
groet,
Paul
- Ben
- Expat
Ik ken de prijzen Paul 3500 - 500 aan lpg das een goed loon voor een thai en inderdaad te hoog . 2500 is normaal 1800 is best goedkoop.PaulV schreef:Via Greenwood Travel betalen wij 2500 bath voor BKK-Hua Hin. Reserveren vooraf via de mail, staat er een Greenwood-chauffeur op je te wachten bij aankomst met je naambordje in de hand. Fee voor de snelweg (40 bath) apart betalen.
groet,
Paul
- JohanS
- Volwaardig lid
Dat is dezelfde die ons terug naar bangkok heeft gebracht en waar wij in november 2006 een auto hebben gehuurd, ook in augustus 2007 zullen we gebruik maken van een van hun huurwagens.PaulV schreef:Via Greenwood Travel betalen wij 2500 bath voor BKK-Hua Hin. Reserveren vooraf via de mail, staat er een Greenwood-chauffeur op je te wachten bij aankomst met je naambordje in de hand. Fee voor de snelweg (40 bath) apart betalen.
groet,
Paul
Paul heb je reeds in het hotel (guesthouse ) van hen verbleven, wij dachten die te gebruiken in augustus voor een nachtje.
Het restaurant geeft zeer goed Thai food tegen een meer dan redelijke prijs.
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Johan schreef:
Sinds vorig jaar juni is ons huis in Hua Hin gereed, dus hoeven we geen gebruik meer te maken van hotels of guesthouses. Bij Den hebben wij nooit gelogeerd, omdat wij van het bestaan niet wisten en mijn vrouw een natuurlijke voorkeur had voor hotels/resorts die direct aan het strand liggen.
groet,
Paul
Hallo Johan,Paul heb je reeds in het hotel (guesthouse ) van hen verbleven, wij dachten die te gebruiken in augustus voor een nachtje.
Sinds vorig jaar juni is ons huis in Hua Hin gereed, dus hoeven we geen gebruik meer te maken van hotels of guesthouses. Bij Den hebben wij nooit gelogeerd, omdat wij van het bestaan niet wisten en mijn vrouw een natuurlijke voorkeur had voor hotels/resorts die direct aan het strand liggen.
groet,
Paul
- JohanS
- Volwaardig lid
Wij gaan het nu eens proberen omdat het alleen voor 1 nacht is er het is gemakkellijk omdat we de volgende morgend met een huurwagen van hen richting Krabi rijden.PaulV schreef:Johan schreef:Hallo Johan,Paul heb je reeds in het hotel (guesthouse ) van hen verbleven, wij dachten die te gebruiken in augustus voor een nachtje.
groet,
Paul
Waar ergens heb je een huis gekocht in Hua Hin. Wij zijn ook aan het rondkijken en zijn weg van de streek HuaHin-Chaam-Pranburi.
mister roong brengt je en haalt je van het vliegveld voor 2000 bth is een taxi bedrijf uit hua hin airco taxi adres roongsayam@hotmail.com gaat zelf elk jaar met hem heb me nog nooit laten staanAnonymous schreef:Wat zijn de vervoersmogenlijkheden om van BKK naar Hua Hin te gaan en van BKK naar Rayong?
-
- Erelid
Als hij op gas rijdt is dan een mooie prijs.frank 272 schreef:mister roong brengt je en haalt je van het vliegveld voor 2000 bth is een taxi bedrijf uit hua hin airco taxi adres roongsayam@hotmail.com gaat zelf elk jaar met hem heb me nog nooit laten staanAnonymous schreef:Wat zijn de vervoersmogenlijkheden om van BKK naar Hua Hin te gaan en van BKK naar Rayong?
Maar is er ook een inzittende verzekering

Was het maar waar dat ....................