Star alliance
Moderator: Loempia
- Denhakke
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Star alliance
Ik heb op deze site al even gekeken maar vind weinig terug over de star alliance kaart. Wie kent de voordelen van deze kaarten buiten het verzamelen van miles?
- JohanS
- Volwaardig lid
Re: Star alliance
Ik vraag steeds de kaart aan bij al de maatschappijen waarmee we vliegen.Denhakke schreef:Ik heb op deze site al even gekeken maar vind weinig terug over de star alliance kaart. Wie kent de voordelen van deze kaarten buiten het verzamelen van miles?
Tot nu toe heb ik niet kunnen genieten van de miles maar ik heb zo een gevoel dat bij het inchecken je wat extra kan vragen op gebied van bagage enz indien je de kaart presenteert.
Ik ben reeds meerdere keren met overgewicht teruggekomen en tot nu toe geen problemen gehad.
Of de kaart een verschil maakt weet ik niet maar het kan ook geen kwaad en het kost niets.
Bij Star alliance zit zowel Lufthansa als Thai en nog veel meer maatschappijen.
Op de volgende site staan alle voordelen.
http://www.staralliance.com/en/travellers/index.html
- Denhakke
- Volwaardig lid
- Contacteer:
- JohanS
- Volwaardig lid
Allemaal op de website te vinden. Bv :Denhakke schreef:Als je in het bezit bent van zo een kaart, wat is dan het toegelaten gewicht van de bagage per persoon bij Thai Airways?
Determining your Star Alliance Status Level
Check below if you need to see how your airline frequent flyer status level equates to Star Alliance Gold or Star Alliance Silver.
Star Alliance Gold and Star Alliance Silver
Star Alliance status benefits provide unique recognition and rewards across all 17 member airlines - over and above what you receive from your selected frequent flyer programme.
Star Alliance Gold Benefits
Priority Reservations Waitlisting1 - when there aren't any seats left on your preferred flight, gives you priority should a seat become available.
Priority Airport Standby - gives you top priority when standing-by a flight at the airport.1/2
Priority Airport Check-in - allows you to check-in at the Business and/or First Class counter
Priority Baggage Handling - like you, your bags get priority treatment and are among the first to be unloaded.
Extra Baggage Allowance - an additional 20kg (44 pounds) or one additional piece of luggage3 which means you can check in three bags instead of two.
Priority Boarding4 - enjoy the freedom of boarding at your convenience along with First and Business Class passengers.
Airport Lounge Access - available worldwide for you and a friend5 when you travel with any Star Alliance member airline, regardless of your class of travel.
Star Alliance Silver Benefits
Priority Reservations Waitlisting1 - when there aren't any seats left on your preferred flight, gives you priority should a seat become available.
Priority Airport Standby - gives you top priority when standing by for a flight at the airport.1/
-
- Expat
- Contacteer:
het gaat om de AIRLine die je vaste keus is_ en die in een soort groot verbond zit. als je steed wisselt, dan krijg je nix!
IK ben GOUD op THAI (+star) en heb nu dus, zelfs met gewone econtickets:
toegang tot de bisnis klas lounge
extra gratis 10 kg bagage
Eenmaal (net gebruikt) een FREE UPGrade naar Bisnis- was super!
maar dan moet je wel tenminste 50.000 mijlne in een jaar op TG maken.
ALLE info, tot de grootte van de pinda's
http://www.flyertalk.com, in het engels.
dan forum miles+points nemen
IK ben GOUD op THAI (+star) en heb nu dus, zelfs met gewone econtickets:
toegang tot de bisnis klas lounge
extra gratis 10 kg bagage
Eenmaal (net gebruikt) een FREE UPGrade naar Bisnis- was super!
maar dan moet je wel tenminste 50.000 mijlne in een jaar op TG maken.
ALLE info, tot de grootte van de pinda's
http://www.flyertalk.com, in het engels.
dan forum miles+points nemen