khonkaen schreef:ja jongens , ' geld wat stom is, maakt recht wat krom is'
een uitspraak van wijlen mijn grootmoeder, die ovral wel een passende spreuk op wist...
willem
hmm mijn vader had ook van die WestFriese wijsheden, grappig om dat weer een tegen te komen op een thailand gerelateerde website
Terug op het topic
Drank en rijden gaat nergens samen en hier hoef je voor het taxigeld niet te laten of kan je een avondje een BOB inhuren om je rond te rijden a raison van je kosten voor 6 biertjes in Nederland
Ik heb vaak genoeg farangarty's gezien waarbij er veel alcohol rondging en de 'mannen' toch gewoon achter het stuur kruipen onder het motto 'wat kan mij gebeuren en wat akn het me kosten als het gebeurd'
Waarom het risico nemen dat je een ander zijn vader, moeder, dochter, zoon, kleinkind, broer of zus de vernieling inrijdt.
Het werd HOOG tijd dat ze hier eens wat serieuzer op in gingen en de brommerrijders en pick-up eigenaren eens gewoon lekker laten gaan en gaan proberen de werkelijke ramppiloten aan te houden.
300 meter van mijn huis zijn er kort geleden nog een bruid en bruidegom omgekomen omdat de chauffeur dronken was en de macht over het stuur verloor. 'will you know my name...when I see you in heaven'
J