malariapillen cambodja - laos
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
malariapillen cambodja - laos
Komende zomer ga ik voor 4 weken naar Cambodja, Laos en Thailand. Na 3 keer Thailand, wil ik de omgeving van Thailand ook wel zien. Nu vroeg ik mezelf af of het verstandig is om malariapillen te nemen. Heb dat in Thailand nooit gedaan maar men adviseert het wel als je naar Cambodja en Laos gaat. Als het nodig is, met welke middelen hebben jullie goede of minder goede ervaring?
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
- Jim
- Volwaardig lid
-
- kenner
Voor zowel Cambodja als Laos heb je Malarone nodig.
Je start hiermee op de dag dat je aankomt in malaria gebied en slikt ze door tot 1 week na verlaten malaria gebied. De dosering is 1 maal daags 1 tablet.
Je kunt deze tabletten NIET in Thailand kopen, simpelweg omdat ze daar niet in de handel zijn.
De overweging om ze wel of niet in te nemen moet iedereen voor zichzelf bepalen. Ik doe het zelf zeker wel, omdat je toch beter beschermd bent en het middel weinig bijwerkingen kent.
Je start hiermee op de dag dat je aankomt in malaria gebied en slikt ze door tot 1 week na verlaten malaria gebied. De dosering is 1 maal daags 1 tablet.
Je kunt deze tabletten NIET in Thailand kopen, simpelweg omdat ze daar niet in de handel zijn.
De overweging om ze wel of niet in te nemen moet iedereen voor zichzelf bepalen. Ik doe het zelf zeker wel, omdat je toch beter beschermd bent en het middel weinig bijwerkingen kent.
-
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
- serpay
- Volwaardig lid
slik je malaria tabletten in welke vorm of dorering dan ook.
en je word to door malaria muggen gestoken kunnen ze niets voor je betekenen in het ziekenhuis.
slik je niets dan kunnen ze in je bloed zien welke soort malaria muggen je gestoken hebben,
en dus een medicatie geven daarvoor.
dus het licht aan u zelf wat je doet slikken of behandeld worden.
1 beet maakt nog geen malaria houd daar ook rekening mee.
en je word to door malaria muggen gestoken kunnen ze niets voor je betekenen in het ziekenhuis.
slik je niets dan kunnen ze in je bloed zien welke soort malaria muggen je gestoken hebben,
en dus een medicatie geven daarvoor.
dus het licht aan u zelf wat je doet slikken of behandeld worden.
1 beet maakt nog geen malaria houd daar ook rekening mee.
Alfisti rebeli