Van Phitsanulok naar Pak Chong

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Exode
komt net kijken
komt net kijken

Van Phitsanulok naar Pak Chong

#1 Bericht door Exode » maandag 05 februari 2007, 10:16

Hey allen,

wij willen zoals de titel al zegt van Phitsanulok naar Pak Chong. Nu was onze eerste keuze: Nachttrein naar Bangkok en vanaf daar bus naar Pak Chong. Maar nu heb ik half half begrepen dat je vanaf Ayuthaya ook in Pak Chong kan komen met de trein en deze doet er ongeveer 2 uur over. Hiermee zouden we ongeveer 3 uur reistijd besparen.

Ik zag dit echter maar op 1 site (in een nederlands forum) en kan het verder nergens terugvinden.

Kortom kunnen wij uit de nachttrein stappen in Ayutahya en vanaf daar de trein naar Pak Chong nemen?

bedankt voor jullie info!

groetjes

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#2 Bericht door henkypenky » maandag 05 februari 2007, 12:03

2 uur en een kwartier doet de trein er over.
ik weet niet of je wel een direkte aansluiting hebt op die nachttrein , sorry !
live and let live !

Exode
komt net kijken
komt net kijken

#3 Bericht door Exode » woensdag 07 februari 2007, 08:39

helaas geen directe verbinding... :( moeten we iets van 2,5 wachten in Ayuthaya...jammer..

we gaan toch maar eerst naar Bangkok en vanaf daar de bus, gaat helemaal goedkomen! :D

pong

#4 Bericht door pong » vrijdag 16 februari 2007, 06:35

NERGENS voor nodig, helemaal BKK in+uit.
1.er gaan ook diverse bussen Phi-loke KHORAT, en dan dus de andere kant (pak chonh ligt aan de grote weg waar lkijn 21 elke 10 min BKk-PC-Khorat rijdt).
2.als je toch voor de BKk bus kiest: ZEG de drankjesdame dat je wil overstappen, en je bespaart het laatste stuk (zon 40 min) in+uit; HET overstappunt is RANGSIT FUture, een giganties shoppingcentre, daar de weg oversteken. het kan zelfsnog eerder, maar dan moet je je wel met thai weten te redden. Net als in Nl stoppen de bussen aan veel meer haltes
3.PChong is trouwens: een giganties OUTLET cnetre aan het worden, kms en kms van shops met die afgeprezen merkjesdingen. Staat vast heel leuk in de jungle

Exode
komt net kijken
komt net kijken

#5 Bericht door Exode » vrijdag 16 februari 2007, 16:10

hey Pong, thx!! het is dus een stukje korter mogelijk, fijn om te horen! outlet is niet zo aan mij besteed...

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”