Voor en uitgebreid verslag inclusief foto's en video, klik hier: Sak Yant Tattoo - Samnak Ajarn Noo
Sak Yant Tattoo - Samnak Ajarn Noo
Moderator: Loempia
-
- kenner
Sak Yant Tattoo - Samnak Ajarn Noo
Tijdens mijn laatste vakantie heb ik enkele Sak Yant tattoos laten zetten. Kijk maar eens:

Voor en uitgebreid verslag inclusief foto's en video, klik hier: Sak Yant Tattoo - Samnak Ajarn Noo
-
- Expat
-
- kenner
In principe heb ik ze gekozen omdat ze mooi zijn maar ze hebben allemaal een eigen eigenschap. Een is voor geluk, de ander voor gezond en lang leven en weer een andere beschermt me tegen het kwaad. Weet ff niet welke waarvoor is, zal het de volgende keer navragen.Nimnuan schreef:Singha,
mooie tattoo's! Heb je er ook uitleg van gekregen of heb je ze gekozen omdat je deze het mooist vond?
-
- kenner
-
- Expat
Voor iedereen die tatoes laat zetten eerst je eigen beschermen tegen Hepatitus B dit virus is nog erger en besmettelijker dan HIV. Hepatitus B veroorzaakt leverkanker en is niet te genezen. Eigenlijk zou deze vaccinatie bij je geboorte moeten worden gegeven. Azie is nummer 1 betreft deze ziekte.Ziet super uit!! Complimenten!
Mijn vriendin en ik zijn ook helemaal tattoogek en wij willen ook zo'n tatoo's.....
Eerst een prik en na een maand nog een prik, dan 5 maanden wachten en weer een prik, nu ben je immum. Vraag je doctor, ook alle personeel in bv een ziekenhuis zijn alle behandelt.
Dragon
'Luctor et Emergo' Worstel en kom boven