stranden
Moderator: Loempia
stranden
hallo
wij moeten kiezen tussen pattaya of phuket aan het einde van de rondreis
als strand vakantie
nu is mij vertelt dat pattaya meer voor vrij gezellen is klopt dat
maar omdat het maar voor een paar dagen is ,denk ik dat we veel tijd kwijt zijn met de binnenlandse vlucht naar phuket
groeten
als strand vakantie
maar omdat het maar voor een paar dagen is ,denk ik dat we veel tijd kwijt zijn met de binnenlandse vlucht naar phuket
groeten
- Ben
- Expat
Re: stranden
lde hullu schreef:hallo
als strand vakantie
groeten
Welke Periode

Zal er maar veel aan liggen welk hotel locatie en die vrijgezellen daar hebben jullie toch niets mee van doen.
Die heb je overal lijkt me niks mis mee ,als je het over de meisjes hebt zowel op phuket als in pattaya aanwezig die heb je overal in Thailand
en waar die zijn zijn ook vrijgezellen lijkt me logo.
Persoonlijk vind ik de stranden van phuket veel mooier dan die van Pattaya .
In Pattaya heb ik minder vac gevoel dan op Phuket
Bij het zelfde weertype wat zeer belangrijk is zou ik naar Phuket gaan
je bent wel iets meer tijd kwijt aan reizen dat neemt in totaal 1 dag in beslag naar Pattaya ja ook in totaal reistijd 4 tot 5 uurtjes
Maar veel ligt eraan wat jullie zelf leuk vinden
fijne vac
-
- Veel ervaring
reistijd, is inderdaad iets langer, maar nog steeds goed te doen. is ongeveer 1 uur vliegen en nog een uur vanaf vliegveld van phuket naar je hotel.
Phuket is veel mooier dan Pattaya. In Phuket zijn inderdaad ook wel veel "vrijgezellen" maar wel geconcentreerd in patong beach. buiten patong beach zie je hier weinig van. Hiernaast zijn er ook veel mooie stranden op phuket.
Als je mooie rondreis heb gehad moet je laatste dagen op het strand ook op een mooi strand afsluiten, en mooie stranden vindt je niet in Pattaya maar wel in Phuket
alvast een fijne vakantie!
edwin
Phuket is veel mooier dan Pattaya. In Phuket zijn inderdaad ook wel veel "vrijgezellen" maar wel geconcentreerd in patong beach. buiten patong beach zie je hier weinig van. Hiernaast zijn er ook veel mooie stranden op phuket.
Als je mooie rondreis heb gehad moet je laatste dagen op het strand ook op een mooi strand afsluiten, en mooie stranden vindt je niet in Pattaya maar wel in Phuket
alvast een fijne vakantie!
edwin
-
- Expat
- Contacteer:
-
- Volwaardig lid
tja ..... pattaya is een stad en phuket een heel eiland dus vergelijken kun je die twee niet .
wil je rust aan een mooi wit strand ga dan zonder meer voor phuket maar beter niet voor patong .
wat mij stoort is die vliegerij aan het eind van een vakantie op phuket , eerst naar bangkok en dan wachten op je terugvluvht naar huis , kan allemaal lang duren als je pech hebt en je komt doodmoe thuis aan .
wil je een hotel met zwembad aan zee gelegen en af en toe eens in zee zwemmen , ga dan voor het goedkopere jomtien , net buiten pattaya en
van hieruit kun je altijd als het moet nog een dagje met de boot naar een witte-stranden-eilandje
van pattaya uit ben je vliegensvlug op bangkok-new-airport en op weg naar huis .
groet !
henk .
wil je rust aan een mooi wit strand ga dan zonder meer voor phuket maar beter niet voor patong .
wat mij stoort is die vliegerij aan het eind van een vakantie op phuket , eerst naar bangkok en dan wachten op je terugvluvht naar huis , kan allemaal lang duren als je pech hebt en je komt doodmoe thuis aan .
wil je een hotel met zwembad aan zee gelegen en af en toe eens in zee zwemmen , ga dan voor het goedkopere jomtien , net buiten pattaya en
van hieruit kun je altijd als het moet nog een dagje met de boot naar een witte-stranden-eilandje

van pattaya uit ben je vliegensvlug op bangkok-new-airport en op weg naar huis .
groet !
henk .
live and let live !
- JohanS
- Volwaardig lid
Las een paar dagen in Bangkok in. Steeds interressant en minder vermoeiend.henkypenky schreef:tja ..... pattaya is een stad en phuket een heel eiland dus vergelijken kun je die twee niet .
van hieruit kun je altijd als het moet nog een dagje met de boot naar een witte-stranden-eilandje![]()
groet !
henk .
Jomtien is moeilijk te vergelijken met Phuket.
Het verschil tussen Pattaya en Jomtien is toch maar klein.
Alles hang ervan af wat je zelf wilt; het blijft moeilijk kiezen voor een ander.
Indien je kort bij Bangkok wilt zijn en toch een degelijk strand raad ik veel meer Cha-am aan en Hua hin om het gezellig stadje, markten en restaurants.
Maar aan u natuurlijk de keuze.
-
- heeft ervaring
-
- Volwaardig lid
yep, goede instelling, zo reis ik ook graag!Jacqueline schreef:Wij zijn de dag voor ons vertrek al naar Bangkok gevlogen. Lekker relaxen 's avonds op een terrasje en de volgende dag relaxt opweg naar het vliegveld. Prima te doen zo. Niet urenlang wachten op je aansluiten en zeker niet de stress om je vlucht te missen.
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF