stranden

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
lde hullu

stranden

#1 Bericht door lde hullu » zaterdag 13 januari 2007, 15:11

hallo

wij moeten kiezen tussen pattaya of phuket aan het einde van de rondreis
als strand vakantie
nu is mij vertelt dat pattaya meer voor vrij gezellen is klopt dat
maar omdat het maar voor een paar dagen is ,denk ik dat we veel tijd kwijt zijn met de binnenlandse vlucht naar phuket
groeten

Ben
Expat
Expat

Re: stranden

#2 Bericht door Ben » zaterdag 13 januari 2007, 15:32

lde hullu schreef:hallo

wij moeten kiezen tussen pattaya of phuket aan het einde van de rondreis
als strand vakantie
nu is mij vertelt dat pattaya meer voor vrij gezellen is klopt dat
maar omdat het maar voor een paar dagen is ,denk ik dat we veel tijd kwijt zijn met de binnenlandse vlucht naar phuket
groeten

Welke Periode :?:

Zal er maar veel aan liggen welk hotel locatie en die vrijgezellen daar hebben jullie toch niets mee van doen.
Die heb je overal lijkt me niks mis mee ,als je het over de meisjes hebt zowel op phuket als in pattaya aanwezig die heb je overal in Thailand
en waar die zijn zijn ook vrijgezellen lijkt me logo.

Persoonlijk vind ik de stranden van phuket veel mooier dan die van Pattaya .
In Pattaya heb ik minder vac gevoel dan op Phuket
Bij het zelfde weertype wat zeer belangrijk is zou ik naar Phuket gaan
je bent wel iets meer tijd kwijt aan reizen dat neemt in totaal 1 dag in beslag naar Pattaya ja ook in totaal reistijd 4 tot 5 uurtjes

Maar veel ligt eraan wat jullie zelf leuk vinden

fijne vac

ed2000
Veel ervaring
Veel ervaring

#3 Bericht door ed2000 » zaterdag 13 januari 2007, 15:56

reistijd, is inderdaad iets langer, maar nog steeds goed te doen. is ongeveer 1 uur vliegen en nog een uur vanaf vliegveld van phuket naar je hotel.

Phuket is veel mooier dan Pattaya. In Phuket zijn inderdaad ook wel veel "vrijgezellen" maar wel geconcentreerd in patong beach. buiten patong beach zie je hier weinig van. Hiernaast zijn er ook veel mooie stranden op phuket.

Als je mooie rondreis heb gehad moet je laatste dagen op het strand ook op een mooi strand afsluiten, en mooie stranden vindt je niet in Pattaya maar wel in Phuket

alvast een fijne vakantie!

edwin

Manuel
Expat
Expat
Contacteer:

#4 Bericht door Manuel » zaterdag 13 januari 2007, 20:42

Sluit me aan bij vorige antwoorden. Voor een strandvakantie is Phuket een optie, Pattaya niet.....
Phuket? Vrij gezellig..

henkypenky
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#5 Bericht door henkypenky » zondag 14 januari 2007, 12:55

tja ..... pattaya is een stad en phuket een heel eiland dus vergelijken kun je die twee niet .
wil je rust aan een mooi wit strand ga dan zonder meer voor phuket maar beter niet voor patong .
wat mij stoort is die vliegerij aan het eind van een vakantie op phuket , eerst naar bangkok en dan wachten op je terugvluvht naar huis , kan allemaal lang duren als je pech hebt en je komt doodmoe thuis aan .
wil je een hotel met zwembad aan zee gelegen en af en toe eens in zee zwemmen , ga dan voor het goedkopere jomtien , net buiten pattaya en
van hieruit kun je altijd als het moet nog een dagje met de boot naar een witte-stranden-eilandje :)
van pattaya uit ben je vliegensvlug op bangkok-new-airport en op weg naar huis .
groet !
henk .
live and let live !

JohanS
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#6 Bericht door JohanS » zondag 14 januari 2007, 13:39

henkypenky schreef:tja ..... pattaya is een stad en phuket een heel eiland dus vergelijken kun je die twee niet .
wil je rust aan een mooi wit strand ga dan zonder meer voor phuket maar beter niet voor patong .
wat mij stoort is die vliegerij aan het eind van een vakantie op phuket , eerst naar bangkok en dan wachten op je terugvluvht naar huis , kan allemaal lang duren als je pech hebt en je komt doodmoe thuis aan .
wil je een hotel met zwembad aan zee gelegen en af en toe eens in zee zwemmen , ga dan voor het goedkopere jomtien , net buiten pattaya en
van hieruit kun je altijd als het moet nog een dagje met de boot naar een witte-stranden-eilandje :)
van pattaya uit ben je vliegensvlug op bangkok-new-airport en op weg naar huis .
groet !
henk .
Las een paar dagen in Bangkok in. Steeds interressant en minder vermoeiend.
Jomtien is moeilijk te vergelijken met Phuket.
Het verschil tussen Pattaya en Jomtien is toch maar klein.
Alles hang ervan af wat je zelf wilt; het blijft moeilijk kiezen voor een ander.
Indien je kort bij Bangkok wilt zijn en toch een degelijk strand raad ik veel meer Cha-am aan en Hua hin om het gezellig stadje, markten en restaurants.
Maar aan u natuurlijk de keuze.

Jacqueline
heeft ervaring
heeft ervaring

#7 Bericht door Jacqueline » maandag 15 januari 2007, 18:20

Wij zijn de dag voor ons vertrek al naar Bangkok gevlogen. Lekker relaxen 's avonds op een terrasje en de volgende dag relaxt opweg naar het vliegveld. Prima te doen zo. Niet urenlang wachten op je aansluiten en zeker niet de stress om je vlucht te missen.

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#8 Bericht door Mystic » maandag 15 januari 2007, 21:31

Jacqueline schreef:Wij zijn de dag voor ons vertrek al naar Bangkok gevlogen. Lekker relaxen 's avonds op een terrasje en de volgende dag relaxt opweg naar het vliegveld. Prima te doen zo. Niet urenlang wachten op je aansluiten en zeker niet de stress om je vlucht te missen.
yep, goede instelling, zo reis ik ook graag!
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”