Taxi van vliegveld naar Kata Beach

Alles over de Thaise eilanden.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
noortje 30

Taxi van vliegveld naar Kata Beach

#1 Bericht door noortje 30 » donderdag 28 december 2006, 16:33

Hoeveel kost een taxi ongeveer van het vliegveld van Phuket naar Kata Beach. Het wordt mij aangeboden voor 650 THB ik heb nl. geen idee of dit een gebruikelijk tarief is. Wie kan mij helpen?

Zucht

Re: Taxi van vliegveld naar Kata Beach

#2 Bericht door Zucht » donderdag 28 december 2006, 17:10

noortje 30 schreef:Hoeveel kost een taxi ongeveer van het vliegveld van Phuket naar Kata Beach. Het wordt mij aangeboden voor 650 THB ik heb nl. geen idee of dit een gebruikelijk tarief is. Wie kan mij helpen?
Vraag je die vraag nou IN je vakantie?
Heb je meerdere malen dingen zien vragen waarvan ik denk....zucht.

Word een leuke vakantie bij elke poep en scheet op het forum vragen of dingen kloppen of hoe dingen werken.

Wat wil je weten of ze je 10 baht afzetten? En daar over gaan zeuren?

Ben
Expat
Expat

Re: Taxi van vliegveld naar Kata Beach

#3 Bericht door Ben » donderdag 28 december 2006, 17:29

Zucht schreef:
noortje 30 schreef:Hoeveel kost een taxi ongeveer van het vliegveld van Phuket naar Kata Beach. Het wordt mij aangeboden voor 650 THB ik heb nl. geen idee of dit een gebruikelijk tarief is. Wie kan mij helpen?
Vraag je die vraag nou IN je vakantie?
Heb je meerdere malen dingen zien vragen waarvan ik denk....zucht.

Word een leuke vakantie bij elke poep en scheet op het forum vragen of dingen kloppen of hoe dingen werken.

Wat wil je weten of ze je 10 baht afzetten? En daar over gaan zeuren?
Tja je bent op Phuket daar pakken ze het van de levenden
en ik schreef nog in een nieuwe post prijstijging
het is hoogseisoen vliegveld naar Kata ongeveer 30 km phuket dubbele prijs BKK 30 km bkk 250 bth maar ik ken niet alle prijzen
daar .

noortje 30

#4 Bericht door noortje 30 » donderdag 28 december 2006, 17:59

Leuke reactie zucht! Ik dacht dat het forum was om vragen te stellen! Als je je zo aan mijn vragen stoort waarom open je ze dan? Gelukkig zijn er ook nog mensen die normaal kunnen reageren. Wederom bedankt Ben!

noortje 30

#5 Bericht door noortje 30 » donderdag 28 december 2006, 18:01

En nee ik zit niet in Thailand want dan had ik inderdaad wel iets beters te doen maar dan nog is dan mijn zaak dacht ik zo!

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#6 Bericht door Mystic » donderdag 28 december 2006, 19:24

Je kunt het ook zo zien Noortje, ipv van heel Hollands op een paar batjes te gaan zitten,
650bth is een dikke 13 euro,
hoever kom je daarmee in een Hollandse taxi?
hoever is het van de airport naar Kata?

Het zal voor minder kunnen dan 650 bth (ik geloof dat ik naar Patong 400 betaalde, maar weet het niet zeker meer), maar als het voor jou goedkoop is, is het toch klaar?
Dat scheelt een hoop stress en geneuzel over dubbeltjes op je vakantie.

have fun
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

stevenl
Expat
Expat
Contacteer:

#7 Bericht door stevenl » vrijdag 29 december 2006, 07:49

Limousine (te boeken in de aankomsthal vlak voor de uitgang): 650 Baht, meter taxi (buiten de aankomsthal naar rechts (ca 450 Baht), gedeelde minibus (te boeken bij limousine stand) ik geloof 180 Baht. Hou bij de laatste wel rekening met wat stops onderweg bij verschillende hotels, plus bij een reisbureau waar je ze allerlei tours proberen te verkopen, ze zullen je daar vertellen dat je hotel vol zit, etc.

Veel plezier.
Laatst gewijzigd door stevenl op vrijdag 29 december 2006, 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.

noortje 30

#8 Bericht door noortje 30 » vrijdag 29 december 2006, 10:08

Hoi Steven,

Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik denk dat we dan daar maar ter plekke een taxi nemen want zelf een taxi nemen is dan net zo makkelijk. Nu heb ik in ieder geval enig idee van de richtprijs.

Gr,

Noortje

stevenl
Expat
Expat
Contacteer:

#9 Bericht door stevenl » vrijdag 29 december 2006, 10:17

Graag gedaan.

Nog 1 ding: de meeste meter taxi's hebben geen flauw benul waar hotels of andere dingen zijn, de meeste chauffeurs zijn net nieuw.
Dus als je weet waar je naar toe wilt: neem een telefoonummer mee, zodat de chauffeur kan bellen en vragen waar het is.

noortje 30

#10 Bericht door noortje 30 » vrijdag 29 december 2006, 11:43

Thanx. Ga ik zeker doen!

Langelaan
Veel ervaring
Veel ervaring

#11 Bericht door Langelaan » vrijdag 29 december 2006, 19:16

Hey Noortje,

Ik zou idd bij aankomst gewoon een taxi nemen. Ik betaalde een paar maanden geleden iets van 700 Bath om naar Kata te gaan vanaf het vliegveld. Maar blijkbaar is dit iets te prijzig geweest.
Stoor je vooral niet aan die zielige figuren die meteen in de aanval gaan, als je in hun ogen een stomme vraag stelt. Die mensen kunnen beter een forum bezoek waar je wat sociale vaardigheden kunt bij leren :lol: .
Ik wens je alvast een fijne vakantie toe! Geniet er van, want het is zo weer voorbij!

Groetjes,
Bianca

Plaats reactie

Terug naar “Eilanden”