Kan iemand mij vertellen wat voor ons (wij rond 30, ouders rond 65) de beste tour is en hoe deze te nemen?
Ik ga van de 28ste december tot de 29 naar Kanchanaburi we overnachten in het River Kwai Village hotel en willen op de 28ste vanuit Bangkok vertrekken om een tour te maken naar en door kanchanaburi vervolgens zullen wij in het hotel overnachten om de volgende dag de trein van 16.05 uur vanaf Nakhon Pathom naar Chumphorn te nemen om de volgende dag de boot naar Koh Tao te nemen

Wij willen in ieder geval de River Kwai bridge en de war cemetery zien en ik heb begrepen dat ons hotel dicht bij de Sai Yok watervallen gevestigd is. Als het mogelijk is willen wij ook de Narawan watervallen zien, deze blijken echter niet echt in de buurt te zijn

Mogelijk heeft iemand van jullie deze tour wel eens gedaan of heeft iemand suggesties.
Alvast bedankt voor alle info!!!
Oja bijna vergeten, na ons verblijf op Koh Tao gaan we naar Samui tot de 7e daarna nog geen plannen maar we hebben nog 4 dagen over eventuele suggestie zijn natuurlijk hiervoor ook welkom
NOG MAAR EEN WEEKJE EN DAN GAAN WE AL