Greenwood onbereikbaar per Mail - toegangscode gevraagd

Post hier al je vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Karoline
heeft ervaring
heeft ervaring
Berichten: 31
Lid geworden op: woensdag 13 juli 2005, 20:11

Greenwood onbereikbaar per Mail - toegangscode gevraagd

#1 Bericht door Karoline » zaterdag 25 november 2006, 11:03

Ik heb vorig jaar en het jaar ervoor een aantal zaken via Greenwood geregeld en dat is mij heel goed bevallen.
Nu probeer ik echter al meer dan 2 weken contact via de mail te krijgen om een toegangscode voor hun prijzen etc te krijgen maar tot op dit moment geen mail teug ontvangen.

Is er dan hier ook iemand die mij die toegangscode zou kunnen mailen svp.

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes, Karoline

PaulV
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Berichten: 364
Lid geworden op: vrijdag 08 juli 2005, 21:09
Locatie: Rosmalen
Contacteer:

#2 Bericht door PaulV » zaterdag 25 november 2006, 12:43

Ik stuur je een PB'tje
groet,
Paul

Ernst-Otto Smit

Re: Greenwood onbereikbaar per Mail - toegangscode gevraagd

#3 Bericht door Ernst-Otto Smit » zaterdag 25 november 2006, 17:40

Karoline schreef:Ik heb vorig jaar en het jaar ervoor een aantal zaken via Greenwood geregeld en dat is mij heel goed bevallen.
Nu probeer ik echter al meer dan 2 weken contact via de mail te krijgen om een toegangscode voor hun prijzen etc te krijgen maar tot op dit moment geen mail teug ontvangen.

Is er dan hier ook iemand die mij die toegangscode zou kunnen mailen svp.

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes, Karoline
:D

Stuur even een email naar info@greenwoodtravel.nl en je ontvangt per omgaande de gewenste toegangscode.

Met vriendelijke groet,
EOS

Thaifreak
kenner
kenner
Berichten: 117
Lid geworden op: dinsdag 07 maart 2006, 12:52
Locatie: Beerse - België
Contacteer:

Re: Greenwood onbereikbaar per Mail - toegangscode gevraagd

#4 Bericht door Thaifreak » zondag 26 november 2006, 19:17

Ernst-Otto Smit schreef:
Karoline schreef:Ik heb vorig jaar en het jaar ervoor een aantal zaken via Greenwood geregeld en dat is mij heel goed bevallen.
Nu probeer ik echter al meer dan 2 weken contact via de mail te krijgen om een toegangscode voor hun prijzen etc te krijgen maar tot op dit moment geen mail teug ontvangen.

Is er dan hier ook iemand die mij die toegangscode zou kunnen mailen svp.

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes, Karoline
:D

Stuur even een email naar info@greenwoodtravel.nl en je ontvangt per omgaande de gewenste toegangscode.

Met vriendelijke groet,
EOS
Ernst-Otto,

Karoline heeft in haar oorspronkelijk bericht al aan gegeven dat ze reeds meer dan 2 weken via mail de vraag heeft gesteld, dit zou toch voldoende moeten zijn niet waar???

Tof eindelijk iemand van Greenwood die reageert op topics op het forum, misschien dat ze dit ook beter op de vorige topics gedaan hadden waar ook niet zo possitief over Greenwood geschreven werd.

Het zou toch echt wel tof zijn dat Greenwood eindelijk zijn mailverkeer op punt zou stellen.

Neles
Veel ervaring
Veel ervaring
Berichten: 69
Lid geworden op: zaterdag 01 april 2006, 19:51
Locatie: Amersfoort

#5 Bericht door Neles » donderdag 07 december 2006, 15:56

Ik heb een aantal weken een offerte aangevraagd voor de vakantie van mn ouders, ik kreeg hier (zowaar) de volgende dag meteen een antwoord op.

Ik heb ze een mail teruggestuurd met een aantal vragen, maar wacht nu al 3 weken op antwoord...

Ik val ze maar niet meer lastig bij Greenwood, ik geloof dat ze belangrijkere zaken aan hun hoofd hebben ofzo?

Plaats reactie

Terug naar “Ervaringen met reisorganisaties”