Identificatie op de luchthaven
Moderator: Loempia
- Denhakke
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Identificatie op de luchthaven
In januari/februari maken wij onze jaarlijkse reis naar Thailand. Nu zou mijn vriendin haar moeder en de kinderen van haar broer willen meenemen naar Phuket maar deze zijn 4 en 7 jaar oud. Nu is de vraag hoe dat Thaise kinderen die nog geen paspoort hebben zich moeten identificeren op de luchthaven voor een binnenlandse vlucht ?
-
- Volwaardig lid
Voor zover ik het weet niet, ze krijgen een ID kaart als ze boven een bepaalde leeftijd komen. Weet de leeftijd niet precies zal een ander wel mee komen denk ik.
Zoontje(11) van mijn vriendin is afgelopen juli meegeweest naar Samui en die heeft ook geen ID kaart er werd ook niet naar gevraagd, ze wouden alleen even z'n gezicht zien.
Okie
Zoontje(11) van mijn vriendin is afgelopen juli meegeweest naar Samui en die heeft ook geen ID kaart er werd ook niet naar gevraagd, ze wouden alleen even z'n gezicht zien.
Okie
- Denhakke
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Mijn vriendin zegt dat ze vanaf de leeftijd van 15 een paspoort krijgen in Thailand, maar als je dan de algemene voorwaarden leest van een luchtvaartmaatschappij zou iedereen in het bezit moeten zijn van een identiteitskaart, paspoort of een officieel document waarop een foto staat. Met de actuele veiligheidsvoorzieningen die momenteel op de luchthavens getroffen worden vind ik het dan raar dat kinderen geen documenten moeten voorleggen.
- jumbo
- Expat
-
- Volwaardig lid