met de bus naar de Isan vanaf het nieuwe vliegveld.

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
theom
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring

met de bus naar de Isan vanaf het nieuwe vliegveld.

#1 Bericht door theom » woensdag 15 november 2006, 23:41

Beste forumleden,

Ik heb ergens gelezen dat er vanaf het nieuwe vliegveld rechtstreekse bussen vertrekken naar de Isan. Ik kan het helaas niet meer terug vinden. Weet iemand of dit juist is en zo ja gaat er een bus naar Khon Kaen of beter nog naar Kalasin?

Theo M

Edje
Expat
Expat

#2 Bericht door Edje » donderdag 16 november 2006, 18:33

Volgens mijn info moet je nog steeds naar het "Norht en North Easteren" busterminal.
Groetjes; Edje

pui
komt net kijken
komt net kijken

#3 Bericht door pui » donderdag 16 november 2006, 20:08

Het bericht van Edje kan ik bevestigen. Heb een vriend die pas terug is en deze is vanuit het nieuwe vliegveld eerst naar het "Norht en North Easteren" busterminal moeten gaan om vandaaruit te vertrekken richting ISAN.

Grtz,

Marc & Pui

pong

#4 Bericht door pong » vrijdag 17 november 2006, 03:48

BEETJE: 1 bus per dag naar Nong Khai; om 21.00, stopt NIET in KhKhaen of Udon!!
ALS je ervaring hebt met busreizen daarheen en je kent de opstap-plekken bij RANGSIT/FUTURE: dan is dat een VEEL vlottere route als via de mochit. zeker VANAF Isan is dit een veel vlottere route; Citybus (wit) 559 rijdt zeer snel via expressways Future/Rangsit-Airport BUSTerminal, ook bus 554+555 maar die rijden via oud DonMuang en zijn veel tragr (vooral airportpersoneel dat nog daar woont)
Opgelt: al deze bussen vertr vanaf BUSterminal, daarheen gratis witte shuttlebus naar de terminal nemen!
BoKoSo BUssen rijden ook BUSterm-MOCHIT: de bussen die vanaf Chanta/Trat/rayong komen en die Passagiers hebben die afstappen kunnen ook benut worden voor reis naar de mochit. ongeveer elk half uur.

willem
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#5 Bericht door willem » woensdag 29 november 2006, 20:21

klopt helemaal.ben vorige week gelandt op het nieuwe vliegveld en we wilden met de bus naar surin.overal gevraagd daar,maar niemand wist iets van een bus.dus taxi naar the north and north easteren terminal en daar de bus genomen.ik ben nu 3 x op het nieuwe vliegveld geweest en mijn idee is dat er nog wel wat aanloop problemen zijn.met andere woorden:het is nog te nieuw.komt wel.geduld.
vroeger komt nooit meer terug.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”