Bangkok - Chang Mai
Moderator: Loempia
Bangkok - Chang Mai
Hoi,
Volgende maand wil ik na 4 dagen Bangkok van Bangkok naar Chang Mai.
Is het verstandig om deze interne vlucht nu al te boeken ? Zo ja, waar kan ik dit het beste doen ?.... Heb gehoord dat je ook met de trein kan en hiervoor geldt dan dezelfde vraag en hoe lang doet deze trein erover ?
Kan iemand hierop reageren ?
bijvoorbaat dank,
groeten,
Leon
Volgende maand wil ik na 4 dagen Bangkok van Bangkok naar Chang Mai.
Is het verstandig om deze interne vlucht nu al te boeken ? Zo ja, waar kan ik dit het beste doen ?.... Heb gehoord dat je ook met de trein kan en hiervoor geldt dan dezelfde vraag en hoe lang doet deze trein erover ?
Kan iemand hierop reageren ?
bijvoorbaat dank,
groeten,
Leon
- serpay
- Volwaardig lid
zou pas boeken als ik in bkk aankom dan even kijken waneer en hoelaat je wild gaan en met welke maatschappij.
met de trein kan ook deze doet er 13 uur over en vertrekt een aantal maal per dag.
je kunt ook de nachttrein nemen dan vertrek je s,avonds en komt s,morgens aan deze kun je bij ieder boekingskantoortje in bkk boeken.
met de trein kan ook deze doet er 13 uur over en vertrekt een aantal maal per dag.
je kunt ook de nachttrein nemen dan vertrek je s,avonds en komt s,morgens aan deze kun je bij ieder boekingskantoortje in bkk boeken.
Alfisti rebeli
-
- Expat
- Contacteer:
-
- Veel ervaring
-
- Volwaardig lid
bangkok-CM
Agelopen zomer richting CM met de nachttrein en terug met Air Asia. HEt prijsverschil was voor 4 personen nog geen 25 euro. Dan zou ik vliegen. Je kan je ticket hier ak regelen met Air Asia. http://www.airasia.com
- jumbo
- Expat
Re: bangkok-CM
Het lijkt mij toch dat indien hje vliegt of met de nachttrein gaat je een behoorlijk (mooi) deel van Thailand aan je voorbij laat gaan......??Anonymous schreef:Agelopen zomer richting CM met de nachttrein en terug met Air Asia. HEt prijsverschil was voor 4 personen nog geen 25 euro. Dan zou ik vliegen. Je kan je ticket hier ak regelen met Air Asia. http://www.airasia.com
J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum