Bangkok - Chang Mai

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Leonardo

Bangkok - Chang Mai

#1 Bericht door Leonardo » dinsdag 14 november 2006, 18:30

Hoi,

Volgende maand wil ik na 4 dagen Bangkok van Bangkok naar Chang Mai.
Is het verstandig om deze interne vlucht nu al te boeken ? Zo ja, waar kan ik dit het beste doen ?.... Heb gehoord dat je ook met de trein kan en hiervoor geldt dan dezelfde vraag en hoe lang doet deze trein erover ?

Kan iemand hierop reageren ?

bijvoorbaat dank,

groeten,
Leon

serpay
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#2 Bericht door serpay » dinsdag 14 november 2006, 18:39

zou pas boeken als ik in bkk aankom dan even kijken waneer en hoelaat je wild gaan en met welke maatschappij.
met de trein kan ook deze doet er 13 uur over en vertrekt een aantal maal per dag.
je kunt ook de nachttrein nemen dan vertrek je s,avonds en komt s,morgens aan deze kun je bij ieder boekingskantoortje in bkk boeken.
Alfisti rebeli

Manuel
Expat
Expat
Contacteer:

#3 Bericht door Manuel » woensdag 15 november 2006, 05:13

Indien je al weet wanneer je wilt vliegen van BKK naar CM zou ik het zo spoedig mogelijk boeken. Kijk op de websites van de maatschappijen voor tijden en prijzen... Waarom wachten?

Langelaan
Veel ervaring
Veel ervaring

#4 Bericht door Langelaan » vrijdag 24 november 2006, 19:26

Dag Leon,

Als ik jou was, zou ik lekker de nachttrein nemen. Dit kost rond de 1300 Bath. Als je een eerste klas coupe wilt, kun je het beste snel boeken, want deze zitten snel vol.
Vliegtickets kun je gerust een dag van tevoren boeken.

Groetjes,
Bianca

Okie
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#5 Bericht door Okie » vrijdag 24 november 2006, 19:44

Als je wilt vliegen, en je weet wanneer, zo snel mogelijk boeken vooral in de weekenden kunnen de vluchten snel vol zitten ivm de royal flora, zelfde geldt voor trein en hotels in Chiang Mai.

Okie

Gast

bangkok-CM

#6 Bericht door Gast » dinsdag 28 november 2006, 14:14

Agelopen zomer richting CM met de nachttrein en terug met Air Asia. HEt prijsverschil was voor 4 personen nog geen 25 euro. Dan zou ik vliegen. Je kan je ticket hier ak regelen met Air Asia. http://www.airasia.com

jumbo
Expat
Expat

Re: bangkok-CM

#7 Bericht door jumbo » woensdag 29 november 2006, 02:11

Anonymous schreef:Agelopen zomer richting CM met de nachttrein en terug met Air Asia. HEt prijsverschil was voor 4 personen nog geen 25 euro. Dan zou ik vliegen. Je kan je ticket hier ak regelen met Air Asia. http://www.airasia.com
Het lijkt mij toch dat indien hje vliegt of met de nachttrein gaat je een behoorlijk (mooi) deel van Thailand aan je voorbij laat gaan......??

J
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”