Wanneer is de halve moonparty in november op koh phangan??

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Ben
Expat
Expat

#16 Bericht door Ben » dinsdag 07 november 2006, 15:54

Ja het is je meerdere malen gezegt van die reis naar Surathani.....op het andere topic van je ook.
Beetje dom niet om toch vol te houden dat je overdag wilt tegen alle adviezen in.
En lees je eens in dan weet je tenminste dat de ferry BUITEN suratani ligt genaamt Don Sak
En nu ben je er nog niet uit hoe het moet om er te komen.....want zoals jij het wilt kom je laat in de avond aan op samui...als er tenminste nog ferrys varen na half 5...
Das ook nog maar de vraag....
[/quote]
Jaja Kareltje jij kan wel iemand zogenaamd Dom vinden met je zucht
en vertellen dat ze alles al had kunnen lezen , dan had jij ook kunnen lezen dat de laatste boot om 19.00 vanaf Donsak naar Samui vertrekt .
das wel na half 5 . en die vertrekt zeker weten ik heb hem al een keer genomen, welliswaar in het donker. :lol:

Gast

#17 Bericht door Gast » dinsdag 07 november 2006, 15:55

kareltje schreef:
ingrid358 schreef:Jeetje Kareltje, reageer dan niet als mijn, misschien voor jou steeds stomme, vragen jou irriteren! Sorry dat ik geen ervaren backpacker en misschien wel 10x iets vraag...
De rest bedankt voor jullie geduld en uiteraard tips.
Ja het is je meerdere malen gezegt van die reis naar Surathani.....op het andere topic van je ook.
Beetje dom niet om toch vol te houden dat je overdag wilt tegen alle adviezen in.
En lees je eens in dan weet je tenminste dat de ferry BUITEN suratani ligt genaamt Don Sak
En nu ben je er nog niet uit hoe het moet om er te komen.....want zoals jij het wilt kom je laat in de avond aan op samui...als er tenminste nog ferrys varen na half 5...
Ja daar ben ik ook inmiddels achter, dankzij vele aardige geduldige forumleden, die snappen dat ik niet meteen alle tijden/afstanden etc ken.
En als ik hoor dat er overdag toch een trein rijdt dan vind IK PERSOONLIJK dat veel leuker, dus probeer ik dat uit te zoeken!
En noem mij niet DOM, gezegt en genaamt schrijven met een T dat is pas dom!
Jou hoop ik iig niet tegen te komen!

Gast

#18 Bericht door Gast » dinsdag 07 november 2006, 15:56

Ben Bedankt!

Dacht dat ik gek was geworden...
Groetjes Ingrid

kareltje

#19 Bericht door kareltje » dinsdag 07 november 2006, 16:02

Anonymous schreef:
kareltje schreef:
ingrid358 schreef:Jeetje Kareltje, reageer dan niet als mijn, misschien voor jou steeds stomme, vragen jou irriteren! Sorry dat ik geen ervaren backpacker en misschien wel 10x iets vraag...
De rest bedankt voor jullie geduld en uiteraard tips.
Ja daar ben ik ook inmiddels achter, dankzij vele aardige geduldige forumleden, die snappen dat ik niet meteen alle tijden/afstanden etc ken.
En als ik hoor dat er overdag toch een trein rijdt dan vind IK PERSOONLIJK dat veel leuker, dus probeer ik dat uit te zoeken!
Het is DOM als je iemand op zijn schrijffouten wijst uit ; Het niet kunnen winnen.
Fijne reis he...enne denk nog ff aan me op je reis.

Ben
Expat
Expat

#20 Bericht door Ben » dinsdag 07 november 2006, 18:27

kareltje schreef:
Anonymous schreef:
kareltje schreef: Ja het is je meerdere malen gezegt van die reis naar Surathani.....op het andere topic van je ook.
Het is DOM als je iemand op zijn schrijffouten wijst uit ; Het niet kunnen winnen.
Fijne reis he...enne denk nog ff aan me op je reis.
Som Nam Na, Phuut pen dek.

Mystic
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#21 Bericht door Mystic » dinsdag 07 november 2006, 21:53

Geheehehe, jullie kunnen meer opdoen in Thailand dan puur reiservaring mensen!
;)

veel plezier :wink:
LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”