Binnenlandse vluchten naar het zuiden, hoeveel kost dit?
Moderator: Loempia
-
- Expat
-
- Expat
- Contacteer:
-
- heeft ervaring
Helemaal duidelijk nu ! Was ik niet van op de hoogte. Bedankt voor de uitleg !Mitmig schreef:Niet alleen via de website, maar ook bij de reisbureautjes in Thailand of als je de reserveringslijn van Bangkok Air belt in BKK. Je krijgt dan een reserveringscode en kunt het ticket betalen en afhalen op hun kantoor op het vliegveld. Vraag naar earlybird/nightowl-vluchten.
phuket vlucht thai air;
Ja, maar je vergeet te zeggen dat er nog taxen en lasten bijkomen ongeveer 600 bath.Manuel schreef:Voor informatie:
Thai Air heeft nu ook een aanbieding op 2 vluchten per dag met gereduceerde tarieven tussen Bangkok en Phuket. Dit in verband met de opening van het nieuwe vliegveld. Uit mijn hoofd... normaal tarief 3330 THB, speciaal tarief 2720 THB... Ik geloof geldig in October en November.

bangkok air
Hoe betrouwbaar zijn de vluchten van Bangkok Air?
Worden ze vaak geannuleerd?
En zou ik ze alvast hier kunnen boeken en betalen met de creditcard?
Het gaat mij om de vlucht Chiang Mai- Samui
en een week later Samui-Bangkok
Wie heeft hier ervaring mee?
Alvast bedankt!
Worden ze vaak geannuleerd?
En zou ik ze alvast hier kunnen boeken en betalen met de creditcard?
Het gaat mij om de vlucht Chiang Mai- Samui
en een week later Samui-Bangkok
Wie heeft hier ervaring mee?
Alvast bedankt!
- Denhakke
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Bangkokair is een betrouwbare maatschappij, vluchten worden normaal gezien niet geannuleerd. Dit jaar heb ik 2 vluchten geboekt voor 14 personen met bangkokair via hun website ( Bangkok - Samui, Samui - Phuket) en betaalt met creditcard, ticketten kon ik meteen uitprinten en geen enkel probleem ondervonden,
veel plezier.
veel plezier.
-
- Expat
- Contacteer:
Re: phuket vlucht thai air;
Incorrect!!!!aurel schreef:Ja, maar je vergeet te zeggen dat er nog taxen en lasten bijkomen ongeveer 600 bath.Manuel schreef:Voor informatie:
Thai Air heeft nu ook een aanbieding op 2 vluchten per dag met gereduceerde tarieven tussen Bangkok en Phuket. Dit in verband met de opening van het nieuwe vliegveld. Uit mijn hoofd... normaal tarief 3330 THB, speciaal tarief 2720 THB... Ik geloof geldig in October en November.
Deze prijs is inclusief alle taxen en toeslagen!!
- pietk
- Expat
Re: phuket vlucht thai air;
Bij Thai Airways zijn de vluchten altijd inclusief, zitten geen verborgen kosten in.aurel schreef:Ja, maar je vergeet te zeggen dat er nog taxen en lasten bijkomen ongeveer 600 bath.Manuel schreef:Voor informatie: