Binnenlandse vluchten naar het zuiden, hoeveel kost dit?

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Mitmig
Expat
Expat

#16 Bericht door Mitmig » woensdag 11 oktober 2006, 08:37

Niet alleen via de website, maar ook bij de reisbureautjes in Thailand of als je de reserveringslijn van Bangkok Air belt in BKK. Je krijgt dan een reserveringscode en kunt het ticket betalen en afhalen op hun kantoor op het vliegveld. Vraag naar earlybird/nightowl-vluchten.

Manuel
Expat
Expat
Contacteer:

#17 Bericht door Manuel » woensdag 11 oktober 2006, 11:44

Voor informatie:
Thai Air heeft nu ook een aanbieding op 2 vluchten per dag met gereduceerde tarieven tussen Bangkok en Phuket. Dit in verband met de opening van het nieuwe vliegveld. Uit mijn hoofd... normaal tarief 3330 THB, speciaal tarief 2720 THB... Ik geloof geldig in October en November.

davenuman
heeft ervaring
heeft ervaring

#18 Bericht door davenuman » woensdag 11 oktober 2006, 17:50

Mitmig schreef:Niet alleen via de website, maar ook bij de reisbureautjes in Thailand of als je de reserveringslijn van Bangkok Air belt in BKK. Je krijgt dan een reserveringscode en kunt het ticket betalen en afhalen op hun kantoor op het vliegveld. Vraag naar earlybird/nightowl-vluchten.
Helemaal duidelijk nu ! Was ik niet van op de hoogte. Bedankt voor de uitleg !

aurel

phuket vlucht thai air;

#19 Bericht door aurel » donderdag 19 oktober 2006, 13:52

Manuel schreef:Voor informatie:
Thai Air heeft nu ook een aanbieding op 2 vluchten per dag met gereduceerde tarieven tussen Bangkok en Phuket. Dit in verband met de opening van het nieuwe vliegveld. Uit mijn hoofd... normaal tarief 3330 THB, speciaal tarief 2720 THB... Ik geloof geldig in October en November.
Ja, maar je vergeet te zeggen dat er nog taxen en lasten bijkomen ongeveer 600 bath. :evil:

lianne

bangkok air

#20 Bericht door lianne » woensdag 25 oktober 2006, 14:23

Hoe betrouwbaar zijn de vluchten van Bangkok Air?
Worden ze vaak geannuleerd?
En zou ik ze alvast hier kunnen boeken en betalen met de creditcard?
Het gaat mij om de vlucht Chiang Mai- Samui
en een week later Samui-Bangkok

Wie heeft hier ervaring mee?
Alvast bedankt! :wink:

Denhakke
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#21 Bericht door Denhakke » woensdag 25 oktober 2006, 15:23

Bangkokair is een betrouwbare maatschappij, vluchten worden normaal gezien niet geannuleerd. Dit jaar heb ik 2 vluchten geboekt voor 14 personen met bangkokair via hun website ( Bangkok - Samui, Samui - Phuket) en betaalt met creditcard, ticketten kon ik meteen uitprinten en geen enkel probleem ondervonden,
veel plezier.

Manuel
Expat
Expat
Contacteer:

Re: phuket vlucht thai air;

#22 Bericht door Manuel » woensdag 25 oktober 2006, 18:18

aurel schreef:
Ja, maar je vergeet te zeggen dat er nog taxen en lasten bijkomen ongeveer 600 bath. :evil:
Incorrect!!!!
Deze prijs is inclusief alle taxen en toeslagen!!

pietk
Expat
Expat

Re: phuket vlucht thai air;

#23 Bericht door pietk » donderdag 26 oktober 2006, 01:12

aurel schreef:
Bij Thai Airways zijn de vluchten altijd inclusief, zitten geen verborgen kosten in.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”