Geplaatst: Vr Okt 20, 2006 2:45 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Mystic schreef:
Nou lekker is dat, ik heb het gevoel dat de criminele oplichter hier goed gepraat wordt, en dat hij uitgedaagd word, doordat er zoveel hebberige domme toeristen rondlopen.
Ik heb absoluut niet de intentie om het gedrag van deze oplichters goed te praten, het is alleen wel de realiteit.
Het blijft ten alle tijde opletten.
oplichten
Moderator: Loempia
"kick" nee! Puur interesse in de manier hoe ze die onzin uitkramen. Ook geen zonde van m'n tijd want ik heb tijd genoeghadassa schreef:En???????? Gaf het je een kick om ze op die manier terug te pakken???????? Je kan n.l. ook meteen nee zeggen, zonde van je tijd.Bartje schreef:Ik vind het wel amusant om met die stenenverkopers mee te gaan en hun vervolgens het kunstje te laten doen. Wat een flauwekul kunnen die lui toch uitkramen. Ik doe net of ik geinteresseerd ben en speel het spel helemaal mee. Op een gegeven moment denken ze zo "de buit is binnen" maar helaas.
Groetjes

-
- komt net kijken
Bartje schreef:"kick" nee! Puur interesse in de manier hoe ze die onzin uitkramen. Ook geen zonde van m'n tijd want ik heb tijd genoeghadassa schreef:En???????? Gaf het je een kick om ze op die manier terug te pakken???????? Je kan n.l. ook meteen nee zeggen, zonde van je tijd.Bartje schreef:Ik vind het wel amusant om met die stenenverkopers mee te gaan en hun vervolgens het kunstje te laten doen. Wat een flauwekul kunnen die lui toch uitkramen. Ik doe net of ik geinteresseerd ben en speel het spel helemaal mee. Op een gegeven moment denken ze zo "de buit is binnen" maar helaas.
Groetjes
OKE.
Gr. Hadassa
Ik huilde omdat ik geen schoenen had
totdat ik iemand zag
die geen voeten had
Ik huilde omdat ik geen schoenen had
totdat ik iemand zag
die geen voeten had