Tocht per motor vanaf Singapore naar Cambodia

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Nike
komt net kijken
komt net kijken

Tocht per motor vanaf Singapore naar Cambodia

#1 Bericht door Nike » woensdag 18 oktober 2006, 03:50

Samen met 2 andere vrienden willen wij eind dit jaar, begin volgend jaar een tocht per motor maken vanuit Singapore naar Pnom Penh in Cambodia. Het grootste deel van die tocht is door Thailand en ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die info hebben over dit deel door Thailand.

Voor alle duidelijkheid, we rijden geen off road motoren, alle drie rijden we een Harley Davidson, dus liefst geen zandwegen met kuilen als hoofdgerecht...

Allereerst natuurlijk het Zuiden, we zullen vanuit Maleisie Thailand binnenrijden. Ruwweg de route Narathiwat, Hat Yai, Surat Thani, Chumphon, Bangkok. Wanneer mensen info hebben over de recente situatie voor reizigers met eigen vervoer, dan hoor ik het graag. Vervolgens van daaruit naar het Oosten, richting Cambodia. Aangezien we naar Siem Reap en van daaruit naar Pnom Penh rijden, ben ik benieuwd of er mensen zijn met info over een mooie route van Bangkok richting Siem Reap / Cambodia.

Ik hoor het graag!
Just do it!

kohraya
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring

#2 Bericht door kohraya » donderdag 19 oktober 2006, 08:03

Richting Siem Reap? Hmmm :roll: ... erg humpe de bumpe. 't Is dan gelukkig droog seizoen, maar het zal wel een echte (rode) stofboel worden op dit traject ... kuch kuch :!:

Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#3 Bericht door Jim » donderdag 19 oktober 2006, 09:56

yup, aranyaprathet <> siem reap is meer voor de parijs -> dakar ganger dan voor een harley rijder :)
ook de 'bruggetjes' waar je over een smal plankje moet zijn dan dolle pret :D

mss dat je er via trat -> krong kaoh kong -> phnom penh -> siem reap wel kan komen.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”