Het is bijna zover, de 25ste vertrek ik naar Thailand en kom de 22ste nov. weer terug.
Vorig jaar heb ik m'n moeder na 38 jaar weer voor het eerst ontmoet, om elkaar beter te leren kennen heb ik voor Thailand gekozen, bijna 4 weken met elkaar samen in een prachtig land waar ik me thuis voel en
dat gevoel wil ik graag met haar delen. Als ik terug kom wil ik een nieuw soort relatie met haar krijgen.
Ze wil graag mee maar zei een paar weken geleden, toen ik al geboekt had, dat ze niet naar tempels wil omdat je geen beelden mag aanbidden.

Het is voor het eerst dat ik zonder m'n man reis, dat vind ik wel een beetje eng, maar ik weet ook dat het goed te doen is.
Mijn plan is om 3 dagen in Bangkok te blijven, moet naar China Town om wat onderdelen te kopen en dat doe ik meestal in het beging, dan vliegen naar het noorden naar Chiang Rai, 2 dagen, met de bus naar Chiang Mai voor 3dagen en dan weer terug naar Bangkok.
Blijf dan weer een paar dagen in Bangkok en dan weet ik het niet precies.
Wil eigenlijk de trein nemen naar Chumpon, maar mischien eerst naar Chaam, daar ben ik nooit geweest en van daar uit naar Chumpon.
Daar heerlijk een week relaxen, dan nog een paar dagen Hua-in en vandaar weer terug naar Bangkok. En dan de laatste dagen lekker in Bangkok struinen naar mooie kralen.
Graag wil ik ook nog naar Ayuttaya, bedenk ik me nu, dus dat moet ik nog even bekijken of dat kan. M,n moeder is 78, ik ben niet al te gezond, dus we doen alles heel rustig aan.
Wat vinden jullie, is dat te doen? En als jullie tips hebben, graag.
Groetjes Hadassa.