Graag advies!!

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Inge
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Graag advies!!

#1 Bericht door Inge » donderdag 28 september 2006, 13:36

Nou, wij hebben zo goed als onze route uitgestippeld voor onze 4 weekse reis die begint op 22 oktober.
Nu had ik nog wel een vraagje.
Wij willen na ko Samui.Ko phangan en ko Tao waarschijnlijk aan het eind nog 2/3 dagen naar het drijvende junglehotel bij kanchanaburi,

Wie kan mij adviseren over de route. Waarschijnlijk steken we van Ko tao over naar Chumpon, dan de bus/trein naar Kanchanaburi (rechtstreeks?)en dan een tripje boeken daarheen of zelf naar toe gaan?
Ik heb gehoord dat het nogal lastig is om er zelf naar toe te gaan.

Of is het handiger eerst terug naar BAngkok en dan naar Kanchanaburi?

We willen dan ook gelijk naar de erawan waterfall en tigertempel (eerst denk ik en dan naar Junglehotel en die grote houten brug en mondorp)
Wie kan mij vertellen of dit een beetje logisch is ?

Groetjes

Mart
Erelid
Erelid

#2 Bericht door Mart » donderdag 28 september 2006, 13:52

Hier een goede site:

http://www.kanchanaburi-info.com/

Van Chumpon met de bus naar Petchaburi, neem de blauwe bus.
Van Petchaburi met de bus naar Kanchanaburi en daar alles zelf regelen.

Al je vragen worden beantwoord op deze site.

Een fijne vakantie
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

kohraya
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring

#3 Bericht door kohraya » donderdag 28 september 2006, 19:41

Je kan vanuit Chumpon ook met de trein naar Nakhon Pathom, daar ff (1,5 uurtje of zo) de chedi bezoeken en dan met de bus naar Kanchanaburi. Als je de boot uitstapt, staan de bussen te wachten om je naar 't station te brengen.
Er is een trein om 13h30 en om 19h30. Als je boot wat vertraging heeft, mis je die eerste trein.
Als je beslist de nachttrein te nemen, koop je best je ticket al op Koh Tao omdat er maar weinig plaatsen zijn in de slaaptrein en je anders 2e of 3e klas moet recht zitten.

Enne ... die "grote houten brug", bedoel je daarmee DE brug? Die is van ijzer en helemaal niet groot :D

Het is helemaal niet lastig om er te geraken of om ter plekke zelf dingen te doen. Je kan bvb een brommerke huren en zelf naar Erawan falls rijden (1,5 uur).

Ben
Expat
Expat

#4 Bericht door Ben » donderdag 28 september 2006, 20:07

kohraya schreef:Je kan vanuit Chumpon ook met de trein naar Nakhon Pathom, daar ff (1,5 uurtje of zo) de chedi bezoeken en dan met de bus naar Kanchanaburi. Als je de boot uitstapt, staan de bussen te wachten om je naar 't station te brengen.
Er is een trein om 13h30 en om 19h30. Als je boot wat vertraging heeft, mis je die eerste trein.
Als je beslist de nachttrein te nemen, koop je best je ticket al op Koh Tao omdat er maar weinig plaatsen zijn in de slaaptrein en je anders 2e of 3e klas moet recht zitten.

Enne ... die "grote houten brug", bedoel je daarmee DE brug? Die is van ijzer en helemaal niet groot :D

Het is helemaal niet lastig om er te geraken of om ter plekke zelf dingen te doen. Je kan bvb een brommerke huren en zelf naar Erawan falls rijden (1,5 uur).
Bridge at river kwai.
http://www.thailandhighlight.com/index. ... &Id=119759

http://www.lostinthailand.com/thailand- ... otels.html

http://www.thailandhighlight.com/index. ... &Id=344589

veel plezier .

Inge
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#5 Bericht door Inge » vrijdag 29 september 2006, 12:48

de houten brug is niet de ``bekende brug´´ maar een loopbrug vlakbij het jungle hotel (ik geloof in Sangklaburi ofzoiets) Er ligt daar ook een Mon dorp en het lijkt ons wel leuk om daar eens te gaan kijken. Weer eens wat anders als ge bekende plekken.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”